Incasso training: Financieel / Telefonisch incasseren en debiteurenbeheer / Debiteurenbeheer/ Telefoontraining / Telefoneren
- Tijdsduur
- Trainers
- +10
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Een hele leuke en leerzame training. Klein groepje, waardoor er tijd is voor allerlei vragen en scenario's. Genoeg trainingen gehad waarbij het moeilijk was om wakker te blijven in de middag, met een training van Roy zeker niet!" - 08-10-2024 18:45
"Een hele leuke en leerzame training. Klein groepje, waardoor er tijd is voor allerlei vragen en scenario's. Genoeg trainingen gehad waarbij… alles lezen - 08-10-2024 18:45
Startdata en plaatsen
Coach+Result biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Breda
Beschrijving
Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtuigingskracht, verkoop- en afsluittechnieken.
Wat is het doel van deze training?
In deze training krijgen medewerkers de handvatten aangereikt om inkomende en uitgaande incassogesprekken effectieve en op-rendement-gerichte wijze te voeren, waarbij de relatie met de klant behouden blijft.
Wat is het resultaat?
Na afloop van de training zijn medewerkers o.a. in staat om:
- De kansen op succes te maximaliseren door middel van een goede voorbereiding
- Om te gaan met weerstanden
- Commitment te verkrijgen op de betaling van achterstallige vorderingen
- Concr…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Gespreksstructuur incassogesprek, gesprek leiden en sturen, omgaan met weerstand, commitment krijgen op betaling, doortastendheid en overtuigingskracht, verkoop- en afsluittechnieken.
Wat is het doel van deze training?
In deze training krijgen medewerkers de handvatten aangereikt om inkomende en uitgaande incassogesprekken effectieve en op-rendement-gerichte wijze te voeren, waarbij de relatie met de klant behouden blijft.
Wat is het resultaat?
Na afloop van de training zijn medewerkers o.a. in staat om:
- De kansen op succes te maximaliseren door middel van een goede voorbereiding
- Om te gaan met weerstanden
- Commitment te verkrijgen op de betaling van achterstallige vorderingen
- Concrete betalingsafspraken te maken met debiteuren
- Verkoop- en afsluittechnieken in te zetten om het gewenste resultaat te realiseren (een betaling)
Voor wie?
De training ‘telefonisch incasseren en debiteurenbeheer’ is bedoeld voor iedere medewerker inkomende en uitgaande gesprekken voert met klanten, met betrekking tot achterstallige betalingen en/of betalingsregelingen. O.a. administratief medewerkers, incasso medewerkers, medewerkers debiteurenbeheer, medewerkers financiële administratie.
Locatie
Trainingscentrum Coach + Result
Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op
locatie omgeving Utrecht.
Meer informatie of direct inschrijven? Ga naar onze website.
Trefwoorden: incasso, telefonisch incasseren, telefonie
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Een hele leuke en leerzame training. Klein groepje, waardoor er tijd is voor allerlei vragen en scenario's. Genoeg trainingen gehad waarbij het moeilijk was om wakker te blijven in de middag, met een training van Roy zeker niet!" - 08-10-2024 18:45
"Een hele leuke en leerzame training. Klein groepje, waardoor er tijd is voor allerlei vragen en scenario's. Genoeg trainingen gehad waarbij… alles lezen - 08-10-2024 18:45
"Gisteren de cursus gehad en het was een hele nuttige dag! Leuke interactie met een kleine groep waardoor er veel aandacht is voor iedereen! Heldere uitleg, fijne handvaten! Het was gewoon top!" - 04-10-2024 06:05
"Gisteren de cursus gehad en het was een hele nuttige dag! Leuke interactie met een kleine groep waardoor er veel aandacht is voor iedereen! … alles lezen - 04-10-2024 06:05
"Leerzame cursus met handige tips waar ik veel aan ga hebben! Door het enthousiasme van Roy word je zelf nog gemotiveerder. Veel duidelijke antwoorden met daarbij ook voorbeelden hoe ik deze het best kan toepassen. Dag is voorbij gevlogen. Zeer fijne ervaring." - 26-05-2023 07:53
"Leerzame cursus met handige tips waar ik veel aan ga hebben! Door het enthousiasme van Roy word je zelf nog gemotiveerder. Veel duidelijke a… alles lezen - 26-05-2023 07:53
"Roy heeft mij daadwerkelijk geïnspireerd en verbeterpunten gegeven. Dit is de beste training welke ik op dit vlak genoten heb. . . . . . . . . . ." - 11-07-2022 09:20
"Roy heeft mij daadwerkelijk geïnspireerd en verbeterpunten gegeven. Dit is de beste training welke ik op dit vlak genoten heb. . . . . . . .… alles lezen - 11-07-2022 09:20
Dank voor de review, dat geeft een goed gevoel Frans!
- 11-07-2022 09:20"Ik vond het een hele leerzame training veel geleerd en duidelijke oefeningen. Bas is een prettige trainer die de training keurig heeft afgestemd op mijn werk. Ik raad andere deze training zeker aan. Bedankt!" - 29-03-2022 10:36
"Ik vond het een hele leerzame training veel geleerd en duidelijke oefeningen. Bas is een prettige trainer die de training keurig heeft afges… alles lezen - 29-03-2022 10:36
"Leuke training, leerzame dag ondanks meerdere jaren ervaring in het vak. Goede lerares, goede praktijkoefeningen. Leerzame richtlijnen meegekregen welke ik kan vertalen naar me dagelijks werkzaamheden. Goede lunch, goed bereikbaar gebouw" - 04-01-2022 15:31
"Leuke training, leerzame dag ondanks meerdere jaren ervaring in het vak. Goede lerares, goede praktijkoefeningen. Leerzame richtlijnen meege… alles lezen - 04-01-2022 15:31
"Goede training. Leerdoelen worden goed besproken. Niet teveel theorie maar meer praktijk word besproken. Veel geleerd over gesprekstechnieken en over mijzelf. Zeker een goede training om te volgen. Leuke lokatie. Goed verzorgd. Word echt aandacht aan jou besteed en waar je in de praktijk tegen aan loopt. " - 23-03-2021 15:28
"Goede training. Leerdoelen worden goed besproken. Niet teveel theorie maar meer praktijk word besproken. Veel geleerd over gesprekstechnieke… alles lezen - 23-03-2021 15:28
"Cursus was zeer leervol. Goede tips en trucs ontvangen over hoe je het gesprek met een klant of collega's aan gaat. Ik kan dit zeker gebruiken in mijn dagelijkse werk. Daarnaast deed Maryam het onwijs leuk en heeft ze een hele dag curus als 2 uur laten voelen. Zeker een aanrader voor andere mensen! " - 15-09-2020 14:28
"Cursus was zeer leervol. Goede tips en trucs ontvangen over hoe je het gesprek met een klant of collega's aan gaat. Ik kan dit zeker gebruik… alles lezen - 15-09-2020 14:28
"Maryam is een hele enthousiaste en beweeglijke coach. In verband met de Corona heb ik de training via Zoom gevolgd. Ik heb veel geleerd wat ik in de praktijk kan toepassen." - 23-04-2020 13:11
"Maryam is een hele enthousiaste en beweeglijke coach. In verband met de Corona heb ik de training via Zoom gevolgd. Ik heb veel geleerd wat … alles lezen - 23-04-2020 13:11
"Het was een hele interessante telefoontraining. Maryam is een leuke, enthousiaste en positief coachende trainster. Ik heb veel tips en aanwijzingen mogen ontvangen, welke ook toegespitst zijn op onze klanten, soort telegoongesprekken en vakgebied. " - 23-04-2020 12:10
"Het was een hele interessante telefoontraining. Maryam is een leuke, enthousiaste en positief coachende trainster. Ik heb veel tips en aanw… alles lezen - 23-04-2020 12:10
"De coach gaat echt in op de persoonlijke leerdoelen. Ik heb goede tips gekregen voor situatie waar ikzelf nog tegenaan liep. Ook na het live meeluisteren van een gesprek goede verbeterpunten aangereikt gekregen! Super, van mij mag dit nog een keer over een halfjaar bijv. herhaald worden." - 23-04-2020 10:31
"De coach gaat echt in op de persoonlijke leerdoelen. Ik heb goede tips gekregen voor situatie waar ikzelf nog tegenaan liep. Ook na het live… alles lezen - 23-04-2020 10:31
"De training gevolgd in Ulvenhout met goed verzorgde lunch. Enthousiaste leiding. Hoewel de groep klein was toch een uitgebreid programma gevolgd. Uitgebreid kunnen oefenen en duidelijke voorbeelden met rollenspel. Heel praktisch.
Heel erg bedankt. Zeker goede tips mee naar huis genomen." - 06-06-2019 14:51
"De training gevolgd in Ulvenhout met goed verzorgde lunch. Enthousiaste leiding. Hoewel de groep klein was toch een uitgebreid programma gev… alles lezen - 06-06-2019 14:51
"Een duidelijke cursus met theorie en praktijk! En enthousiaste cursusleidsters!
Ik denk hier echt profijt van te gaan ervaren. Locatie ulvenhout. Een voor mij nuttige dag !ik ga nu vast meer debiteuren sneller laten betalen. In ieder geval kan ik betere en fijnere gesprekken gaan voeren. Hierdoor zal ik meer plezier in het debiteurenbeheer gaan ervaren." - 06-06-2019 14:50
"Een duidelijke cursus met theorie en praktijk! En enthousiaste cursusleidsters! Ik denk hier echt profijt van te gaan ervaren. Locatie ulv… alles lezen - 06-06-2019 14:50
"Ivonne is een prettig persoon zeer duidelijk in haar uitleg en haar uitleg is praktijkgericht en door het nabootsen van de werkelijkheid zeer productief!
De cursus was goed verzorgd mooie locatie en een fijn ontvangst! " - 09-04-2019 06:30
"Ivonne is een prettig persoon zeer duidelijk in haar uitleg en haar uitleg is praktijkgericht en door het nabootsen van de werkelijkheid zee… alles lezen - 09-04-2019 06:30
"De training was erg leerzaam en heeft genoeg inhoud. De wijze waarop de training werd gegeven is erg fijn en goed te volgen. Het daagt uit om nieuwe technieken uit te proberen na een duidelijke uitleg en voorbereiding.
De Coach ziet snel welke verbeterpunten er zijn en geeft de trainee goede begeleiding en praktische tips om hier aan te werken. De coach past de training aan op het niveau van de trainees zodat het voor alle deelnemers leerzaam is." - 16-01-2017 07:44
"De training was erg leerzaam en heeft genoeg inhoud. De wijze waarop de training werd gegeven is erg fijn en goed te volgen. Het daagt uit o… alles lezen - 16-01-2017 07:44
"De training werd door een zeer enthousiaste medewerkster gegeven en was voor mij zeer leerzaam en een waardevolle aanvulling aan mijn competenties. Rollenspellen werden op een goede en duidelijke manier door Liselot gegeven. Een aantal onderdelen is de volgende dag al direct toegepast in gesprekken met debiteuren." - 16-01-2017 07:21
"De training werd door een zeer enthousiaste medewerkster gegeven en was voor mij zeer leerzaam en een waardevolle aanvulling aan mijn compet… alles lezen - 16-01-2017 07:21
"Vandaag met veel plezier en activiteit een training gevolgd door Sjoerd Wenselaar. In een net pand veel met rollenspellen gedaan waar je op een gezellige manier uit je comfort zone wordt gehaald. Resultaten worden verwacht en we kijken er naar uit." - 01-11-2016 15:30
"Vandaag met veel plezier en activiteit een training gevolgd door Sjoerd Wenselaar. In een net pand veel met rollenspellen gedaan waar je op … alles lezen - 01-11-2016 15:30
"De training telefonische vaardigheden was leuk, leerzaam, energiek. Liselot is een energieke, leuke en vlotte trainer. De wijze waarop Liselot de mensen benaderd, tips geeft en vragen aan ze stelt is prettig en respectvol. Mijn grote complimenten.
De locatie was gezellig, knus en zeer huiselijk. Heerlijk de open haard aan :)." - 10-02-2016 16:21
"De training telefonische vaardigheden was leuk, leerzaam, energiek. Liselot is een energieke, leuke en vlotte trainer. De wijze waarop Lisel… alles lezen - 10-02-2016 16:21
"Wat een leuke en leerzame dag. Hier heb ik eindelijk echt wat aan in de praktijk. De voorbeelden welke worden aangehaald alsmede de rollenspellen zijn realistisch en goed doordacht. Dit geeft mij als debiteurenbeheerder de extra handvatten welke ik zocht voor mijn huidige functie.
Coach & Result & CIB, hartelijk dank!" - 23-10-2015 08:59
"Wat een leuke en leerzame dag. Hier heb ik eindelijk echt wat aan in de praktijk. De voorbeelden welke worden aangehaald alsmede de rollensp… alles lezen - 23-10-2015 08:59
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.