43 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen
Bekijk ook: Service level (agreement) management.
Bekijk ook: Service level (agreement) management.
HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …
MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…
Klachtenbehandeling

Kun je omgaan met boze klanten en samen werken aan een voor beide partijen acceptabele oplossing van een klacht. Kun je in een gesprekssitua…
Training Klantvriendelijke klachtafhandeling individueel

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…
Training Klantvriendelijke klachtafhandeling klassikaal

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…
Training Klantvriendelijke klachtafhandeling in-company

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…
Training Klantvriendelijke klachtafhandeling coaching

Over deze training Hoe buigt u een klacht om naar een kans? Wat maakt een lastig gesprek makkelijker? En hoe zorgt u voor een goede oplossin…
Klantvriendelijke Klachtenafhandeling

In deze training Klantvriendelijke Klachtafhandeling leer je professioneel en effectief om te gaan met klachten. Lastige gesprekken met klan…
- 1 van 3
- Volgende chevron_right