star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 111.000 onafhankelijke ervaringen.

45 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

Bekijk ook: Service level (agreement) management.

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten (ook online mogelijk)

Logo van Input Support BV
Niet Goed Geld Terug
3 gegarandeerde startdata
placeOp locatie: vrijdag 20 september 2024 in Nootdorp en 36 andere datums
computerOnline: vrijdag 20 september 2024 en 34 andere datums

Omgaan met klachten Het pad naar tevreden klanten Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt. Onvermijdelijk, soms frustrere…

check_box_outline_blank

HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)

Logo van Van Soest-Koedam

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …

check_box_outline_blank

Training omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers

Vind je het lastig om klachten op een klantvriendelijke wijze af te handelen? Onze training omgaan met klachten is een praktische training w…

check_box_outline_blank

MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie

Logo van Flex Academy

Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…

check_box_outline_blank

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Logo van Learnit
placeOp locatie: vrijdag 27 september 2024 in Arnhem en 72 andere datums
computerOnline: donderdag 10 oktober 2024 en 6 andere datums

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…

check_box_outline_blank

Workshop Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie - (Klassikaal)

Logo van Holland Opleidingen Groep

Tijdens de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie behandelen we het omgaan met agressie, het behandelen van klachten en het omgaa…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling: van klacht naar ambassadeur

Logo van Kameleon Transformaties

Kunt u zich nog herinneren wanneer u voor het laatst goed geholpen bent na een klacht? Ongetwijfeld. Want dit zijn memorabale momenten. Klac…

check_box_outline_blank

Sales | Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen | In-company/Maatwerk

Logo van Re-Move MKB Training en Coaching
placeBrugge en Gent

Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager. EEN KLAGENDE K…

check_box_outline_blank

Introductie van de Klachtenafhandeling

Logo van MicroTraining BV

Introductie van de Klachtenafhandeling Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de tota…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten

Logo van Extra Trainers

Vind je het lastig om klachten op een klantvriendelijke wijze af te handelen? Onze training omgaan met klachten is een praktische training w…

check_box_outline_blank

Omgaan met klachten in de bouw - online cursus

Logo van Mofundus BV

Omgaan met klachten in de bouw - online cursus De bouwnijverheid is een dynamische omgeving. Er is sprake van veel processen en contacten, …

check_box_outline_blank

Training Klachtenbehandeling | Omgaan met klachten

Logo van Klachtpatser

Door een effectieve en klantgerichte klachtenbehandeling win je het vertrouwen van klanten, krijgt je organisatie een betere reputatie en ku…

check_box_outline_blank

Klachtenafhandeling aan de telefoon

Logo van MicroTraining BV

Klachtenafhandeling aan de telefoon “Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze …

check_box_outline_blank

Workshop Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie - (Privéles)

Logo van Holland Opleidingen Groep

Tijdens de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie behandelen we het omgaan met agressie, het behandelen van klachten en het omgaa…

check_box_outline_blank

Nascholing voor vertrouwenspersonen: bemiddeld optreden in klachtafhandeling

Logo van Centrum Vertrouwenspersonen Plus

Als je een klager ondersteunt, kan je niet bemiddelen tijdens de klachtafhandeling. Maar wat kan er wel? Je bent er als vertrouwenspersoon o…