45 Trainingen / Cursussen Klachtenbehandelen
Bekijk ook: Service level (agreement) management.
Bekijk ook: Service level (agreement) management.
HBO Workshop - Managen van Klachten, Emoties en Agressie (met coaching)
Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van managen van klachten, emoties en agressie toe …
MBO Workshop - Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie
Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van omgaan met klachten, emoties en agressie toe t…
Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klach…
Workshop Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie - (Klassikaal)
Tijdens de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie behandelen we het omgaan met agressie, het behandelen van klachten en het omgaa…
Klachtenafhandeling: van klacht naar ambassadeur
Kunt u zich nog herinneren wanneer u voor het laatst goed geholpen bent na een klacht? Ongetwijfeld. Want dit zijn memorabale momenten. Klac…
Sales | Klachtenbehandeling, klachten zijn kansen | In-company/Maatwerk
Onze prijzen zijn per persoon op basis van minimaal 5 deelnemers. Bij meerdere deelnemers wordt de prijs per deelnemer lager. EEN KLAGENDE K…
Introductie van de Klachtenafhandeling
Introductie van de Klachtenafhandeling Als (mede-) verantwoordelijke voor de klachtenafhandeling en dus voor een belangrijk deel van de tota…
Klachtenafhandeling aan de telefoon
Klachtenafhandeling aan de telefoon “Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze …
Workshop Omgaan met Klachten, Emoties en Agressie - (Privéles)
Tijdens de workshop omgaan met klachten, emoties en agressie behandelen we het omgaan met agressie, het behandelen van klachten en het omgaa…
Nascholing voor vertrouwenspersonen: bemiddeld optreden in klachtafhandeling
Als je een klager ondersteunt, kan je niet bemiddelen tijdens de klachtafhandeling. Maar wat kan er wel? Je bent er als vertrouwenspersoon o…
- 1 van 3
- Volgende chevron_right