Conversieoptimalisatie In-company
Beschrijving
Wist je dat de conversieratio op veel websites maar 2% is? Dat is niet veel, zeker als je bedenkt dat conversie hét doel van iedere commerciële organisatie is. Ook websites hebben meestal duidelijke doelen: bezoekers moeten bijvoorbeeld een aankoop doen, informatie aanvragen of een bestand downloaden. Hoe krijg je de conversie van je website omhoog? Je leert het tijdens deze cursus Conversie optimalisatie.Programma van de training Conversieoptimalisatie
Dag 1 College 1- Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
- Voorbeelden en je eigen website beoordelen
- Funneloptimalisatie
- Conversiedoelstellingen en oefeningen
- Traffic
- Usability & design
- Wat zien je klanten, wat …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Conversieoptimalisatie
Dag 1 College 1- Wat zijn conversie en Conversion Rate Optimization (CRO)?
- Voorbeelden en je eigen website beoordelen
- Funneloptimalisatie
- Conversiedoelstellingen en oefeningen
- Traffic
- Usability & design
- Wat zien je klanten, wat zijn hun doelen? Welke persona’s kun je maken?
- Hoe bied je relevantie en waarde aan je klant?
- Landingspagina’s optimaliseren
- Klantreis in kaart brengen en optimaliseren
- Online persuasion: hoe beïnvloed je jouw online bezoekers?
- Personalisatie: hoe houd je rekening met verschillende koop- en beslisstijlen?
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.