Data Driven Marketingstrategie In-company
Beschrijving
Als marketeer weet je best dat je met de juiste data veel effectiever kunt zijn. Maar wat ís de juiste data, en wat kun je er het beste mee doen? In de training Data Driven Marketingstrategie krijg je antwoord op die vragen. Je leert hoe je een effectieve strategie opzet, verzamelt de data die je nodig hebt en ontwerpt een data driven marketingcampagne.Programma van de training Data Driven Marketingstrategie
Dag 1 College 1- Wat is data driven marketing?
- De laatste trends en best practices op het gebied van (online) data
- Verschillende databronnen en datamodellen
- Databases: hoe zitten ze in elkaar en wanneer werken ze goed?
- Gaan we in op de vraag “Hoe neem je beslissingen op b…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Data Driven Marketingstrategie
Dag 1 College 1- Wat is data driven marketing?
- De laatste trends en best practices op het gebied van (online) data
- Verschillende databronnen en datamodellen
- Databases: hoe zitten ze in elkaar en wanneer werken ze goed?
- Gaan we in op de vraag “Hoe neem je beslissingen op basis van data?
- Het opstellen van een campagneplan met data metingen
- ‘Key’ cijfers voor data driven marketing
- Jouw persoonlijk casus
- Verdieping en feedback op eigen data driven marketingstrategie.
- Do’s en don’ts voor een data driven marketingstrategie
- Tussentijd optimaliseren: werken met submetrics
- Inzet van data personalisatie; retargeting, liquid content en marketing automation
- Data visualiseren in dashboards voor interne zichtbaarheid
- De ROI van data driven marketing
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.