Facebook en Instagram Advertising gevorderd In-company
Beschrijving
Geef je per maand veel geld uit aan Facebookadvertenties? En vraag je je af of je niet méér rendement kunt behalen? Ontdek dan hoe je je advertentiecampagnes optimaliseert om de kosten-opbrengstenratio van je Facebook- en Instagramadvertenties drastisch te verhogen. Tijdens deze training leer je hoe je je social media marketing op Facebook en Instagram met meer succes inzet en resultaat behaalt tegen hetzelfde budget. De trainers zijn ervaren social mediamarketeers die je de fijne kneepjes van het vak bijbrengen. Deze training sluit goed aan op Facebook en Instagram Advertising basis waarin je de basis van social media marketing op Facebook en Instagram leert kennen.Programma van de traini…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Facebook en Instagram Advertising gevorderd
College 1- Adverteren via Facebook en Instagram - trends en ontwikkelingen
- Business-to-business en business-to consumer cases: succesvolle (en minder succesvolle) campagnevoorbeelden
- De sales-funnel: meer bereik, leads of omzet?
- De Facebook pixel en conversies meten
- Resultaat/ROI drastisch vergroten met A/B testen
- Conversiemeting: Facebook vs. Google Analytics
- Werken met UTM-tags in Google Analytics
- Producten promoten via de catalogus
- Maak je eigen doelgroepen; Custom audiences en Look-a-like audiences
- Analyse van jouw advertentieaccount: wat gaat goed, wat kan beter, waarom maak je bepaalde keuzes?
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.