Growth Hacking in a Day In-company

Type product

Growth Hacking in a Day In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Je wilt jouw bedrijf laten groeien. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? In de training Growth Hacking in a Day ontwikkel je in één dag een groeistrategie, waarbij data je belangrijkste grondstof zijn en je experimenteel te werk gaat. Zo ontdek je wat goede en slechte growth hacks zijn, en oefen je met denken vanuit een growth mindset. Na de training Growth Hacking kun je de Growth Hacking-methode én -mindset toepassen binnen je organisatie. 

Programma van de training Growth Hacking in a Day

College 1
  • Introductie in Growth Hacking: hoe is het ontstaan en wat kunnen we van anderen leren?
  • Definieer jouw groeihypotheses op basis van klantgedreven modellen.
College 2
  • Jouw marketingproces verta…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Growth Hacking, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Google Analytics.

Je wilt jouw bedrijf laten groeien. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? In de training Growth Hacking in a Day ontwikkel je in één dag een groeistrategie, waarbij data je belangrijkste grondstof zijn en je experimenteel te werk gaat. Zo ontdek je wat goede en slechte growth hacks zijn, en oefen je met denken vanuit een growth mindset. Na de training Growth Hacking kun je de Growth Hacking-methode én -mindset toepassen binnen je organisatie. 

Programma van de training Growth Hacking in a Day

College 1
  • Introductie in Growth Hacking: hoe is het ontstaan en wat kunnen we van anderen leren?
  • Definieer jouw groeihypotheses op basis van klantgedreven modellen.
College 2
  • Jouw marketingproces vertalen naar een data-gedreven marketingfunnel.
  • Je leert kleinschalige experimenten te ontwerpen.
  • Je maakt een strategisch plan voor structurele groei.
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.