Instagram en Insta-stories In-company

Type product
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Goede kans dat je Instagram en Insta-stories al gebruikt om bijzondere gebeurtenissen uit je leven te delen. Dat doen inmiddels al meer dan vijf miljoen (vaak jonge) Nederlanders. Instagram is hip, hot and happening, ook zakelijk. Influencers als Noor de Groot (@queenofjetlags, 700.000 volgers) en merken als G-Star RAW (@gstarraw, 600.000 volgers) hebben een enorme fan base opgebouwd. Maar hoe bereik je zelf een wow-factor?

Programma van de training Instagram en Insta-stories

College 1

  • Instagram, maar wel met een plan. Je leert hoe je het platform strategisch inzet door
    je doelgroep helder voor ogen te krijgen en content te maken waar die doelgroep blij
    van wordt. Je leert ook om stru…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter en Content Marketing.

Goede kans dat je Instagram en Insta-stories al gebruikt om bijzondere gebeurtenissen uit je leven te delen. Dat doen inmiddels al meer dan vijf miljoen (vaak jonge) Nederlanders. Instagram is hip, hot and happening, ook zakelijk. Influencers als Noor de Groot (@queenofjetlags, 700.000 volgers) en merken als G-Star RAW (@gstarraw, 600.000 volgers) hebben een enorme fan base opgebouwd. Maar hoe bereik je zelf een wow-factor?

Programma van de training Instagram en Insta-stories

College 1

  • Instagram, maar wel met een plan. Je leert hoe je het platform strategisch inzet door
    je doelgroep helder voor ogen te krijgen en content te maken waar die doelgroep blij
    van wordt. Je leert ook om structuur aan te brengen met rubrieken en formats.
  • Een Instagram-community opbouwen, hoe doe je dat? Hoe krijg je meer likes, meer
    volgers en meer interactie? We bespreken krachtige hulpmiddelen, zoals een slimme
    hashtagstrategie, locatietags en engagement-gerichte content.
  • Contentcreatie in de praktijk (eerste deel). Content is king, maar hoe maak je nu die
    perfecte foto of video? Je gaat zelf oefenen en maakt kennis met de beste apps en tools.

College 2

  • Stories zijn anders. Je leert wat de verschillen met “gewone” content zijn en hoe je
    stories maakt. Ook de verschillen tussen stories op Instagram, Facebook en
    Snapchat komen aan de orde.
  • Een boeiend visueel verhaal vertellen, hoe doe je dat? Je maakt kennis met enkele
    belangrijke principes van visual storytelling. Vervolgens ga je aan de slag met
    concepten en formats voor Insta-stories.
  • Contentcreatie in de praktijk (tweede deel). De beste apps en tools om je te helpen
    bij het maken van pakkende stories.
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Instagram.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.