Online Branding In-company
Beschrijving
Bij een intelligente marketingstrategie hoort net zo’n slimme online branding: een doordachte pull-strategie waarmee je laat zien wie je bent, waar je voor staat en wat je drijfveren zijn. Zo zorg je dat mensen zich met jou kunnen identificeren, zodat ze misschien ook uitgroeien tot trouwe klanten of zelfs ambassadeurs van je merk. In de training Online Branding leer je hoe je via verschillende kanalen een coherente brand opbouwt.Programma van de training Online Branding
Dag 1- Van brand strategy naar online branding
- Personal brands en corporate brands
- Brand identity-modellen en -archetypes
- Customer journey en touchpoints
- Emotionele verbinding en associaties
- Best practices
- Conten…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Online Branding
Dag 1- Van brand strategy naar online branding
- Personal brands en corporate brands
- Brand identity-modellen en -archetypes
- Customer journey en touchpoints
- Emotionele verbinding en associaties
- Best practices
- Contentstrategie voor je brand
- Je merk op social media
- Formats en rubrieken
- Online conversaties
- Employee advocacy
- Je merk online monitoren
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.