Online Branding In-company

Type product

Online Branding In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Bij een intelligente marketingstrategie hoort net zo’n slimme online branding: een doordachte pull-strategie waarmee je laat zien wie je bent, waar je voor staat en wat je drijfveren zijn. Zo zorg je dat mensen zich met jou kunnen identificeren, zodat ze misschien ook uitgroeien tot trouwe klanten of zelfs ambassadeurs van je merk. In de training Online Branding leer je hoe je via verschillende kanalen een coherente brand opbouwt.  

Programma van de training Online Branding

Dag 1
  • Van brand strategy naar online branding
  • Personal brands en corporate brands
  • Brand identity-modellen en -archetypes
  • Customer journey en touchpoints
  • Emotionele verbinding en associaties
  • Best practices
Dag 2
  • Conten…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Bij een intelligente marketingstrategie hoort net zo’n slimme online branding: een doordachte pull-strategie waarmee je laat zien wie je bent, waar je voor staat en wat je drijfveren zijn. Zo zorg je dat mensen zich met jou kunnen identificeren, zodat ze misschien ook uitgroeien tot trouwe klanten of zelfs ambassadeurs van je merk. In de training Online Branding leer je hoe je via verschillende kanalen een coherente brand opbouwt.  

Programma van de training Online Branding

Dag 1
  • Van brand strategy naar online branding
  • Personal brands en corporate brands
  • Brand identity-modellen en -archetypes
  • Customer journey en touchpoints
  • Emotionele verbinding en associaties
  • Best practices
Dag 2
  • Contentstrategie voor je brand
  • Je merk op social media
  • Formats en rubrieken
  • Online conversaties
  • Employee advocacy
  • Je merk online monitoren
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.