Persuasive Design In-company

Type product

Persuasive Design In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Een mooie, gebruiksvriendelijke website maken is al een flinke klus. En als ‘ie dan eenmaal live staat, genereer je niet altijd de sales en leads waarop je had gehoopt. In de Persuasive Design training leer je hoe je het ontwerp van je site kunt inzetten om bezoekers te motiveren en verleiden. Zodat je uiteindelijk wél je conversiedoelen haalt.

Programma van de training Persuasive Design

Dag 1 College 1
  • Waarom persuasive design zo belangrijk is: de trends en veranderingen in marketing en media
  • Hoe oriëntatie- en beslissingsprocessen werken en hoe je ze online praktisch toepast
College 2
  • De essentie van vindbaarheid en usability
  • Hoe werkt het persuasive design-proces?
Dag 2 College 3
  • Ho…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: UX / User Experience Design, Usability (gebruiksvriendelijkheid), Conversie optimalisatie, SEO en Webdesign.

Een mooie, gebruiksvriendelijke website maken is al een flinke klus. En als ‘ie dan eenmaal live staat, genereer je niet altijd de sales en leads waarop je had gehoopt. In de Persuasive Design training leer je hoe je het ontwerp van je site kunt inzetten om bezoekers te motiveren en verleiden. Zodat je uiteindelijk wél je conversiedoelen haalt.

Programma van de training Persuasive Design

Dag 1 College 1
  • Waarom persuasive design zo belangrijk is: de trends en veranderingen in marketing en media
  • Hoe oriëntatie- en beslissingsprocessen werken en hoe je ze online praktisch toepast
College 2
  • De essentie van vindbaarheid en usability
  • Hoe werkt het persuasive design-proces?
Dag 2 College 3
  • Hoe je verleiding creëert en welke aspecten daarin belangrijk zijn
  • Wat de principes en ethische aspecten van beïnvloeding zijn en hoe je ze toepast binnen jouw ontwerp
College 4
  • Welke soorten sitebezoekers zijn er, en hoe voorzie je in hun informatiebehoefte?
  • Wat conversiecopywriting is en hoe je het effectief toepast in jouw ontwerpen
  • Hoe je de beste landingpagina’s maakt, met verleidelijke titels, kopteksten, koopargumenten en rake calls-to-action
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.