Persuasive Copywriting

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Clarissa Filius
Locatie
Online
Startdatum en plaats
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 1.049 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Persuasive Copywriting
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Jeanine Francois
Brandmanager
9
Persuasive Copywriting

"Met passie en energie kwam ook de online training goed over. Theorie en praktijk sloten naadloos op elkaar aan! Wil je ook overtuigen met teksten? Volg dan deze cursus en leer de kneepjes van het vak!" - 17-06-2020 07:21

"Met passie en energie kwam ook de online training goed over. Theorie en praktijk sloten naadloos op elkaar aan! Wil je ook overtuigen met te… alles lezen - 17-06-2020 07:21

Startdata en plaatsen

computer Online: Virtuele locatie: Zoom
16 feb. 2021 tot 23 feb. 2021
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
15 apr. 2021 tot 22 apr. 2021
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
28 mei. 2021 tot 3 jun. 2021
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
13 jul. 2021 tot 20 jul. 2021
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
28 sep. 2021 tot 5 okt. 2021
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
21 dec. 2021 tot 28 dec. 2021
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
22 mrt. 2022 tot 29 mrt. 2022
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
26 jul. 2022 tot 2 aug. 2022
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
4 okt. 2022 tot 11 okt. 2022
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
6 dec. 2022 tot 13 dec. 2022

Beschrijving

Om je boodschap goed over te brengen, heb je - zeker in tijden van Corona - een sterke tekst nodig. Maar hoe schrijf je die? Tijdens de Online Masterclass Persuasive copywriting leer je teksten opstellen met behulp van het AIDA-model: Attention, Interest, Desire, Act. Je leert je doelgroep bepalen en je teksten hierop aanpassen. Zo worden jouw teksten helemaal uitgelezen en behaal jij je gewenste resultaten – on- en offline.

Programma van de training Online Masterclass Persuasive Copywriting

Online sessie 1

  • Hoe gebruik je het AIDA-model (Attention, Interest, Desire, Action) om het gesprek met je lezer aan te gaan?
  • Wie is je doelgroep en hoe zet je hen in vier eenvoudige stappen aan tot conv…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Copywriting, Schrijven voor het web, Schriftelijke communicatie, Brieven schrijven en Verhalen schrijven.

Om je boodschap goed over te brengen, heb je - zeker in tijden van Corona - een sterke tekst nodig. Maar hoe schrijf je die? Tijdens de Online Masterclass Persuasive copywriting leer je teksten opstellen met behulp van het AIDA-model: Attention, Interest, Desire, Act. Je leert je doelgroep bepalen en je teksten hierop aanpassen. Zo worden jouw teksten helemaal uitgelezen en behaal jij je gewenste resultaten – on- en offline.

Programma van de training Online Masterclass Persuasive Copywriting

Online sessie 1

  • Hoe gebruik je het AIDA-model (Attention, Interest, Desire, Action) om het gesprek met je lezer aan te gaan?
  • Wie is je doelgroep en hoe zet je hen in vier eenvoudige stappen aan tot conversie?
  • Hoe maak je een goede call-to-action?
  • Hoe kun je de inzichten van Cialdini en McGovern gebruiken om je lezers te overtuigen?
  • Schrijfopdracht: gebruik de AIDA-formule om een bestaande tekst te herschrijven. Deze bespreken we klassikaal, waarna deelnemers elkaar feedback geven
  • We onderzoeken het leesgedrag van een websitebezoeker, onder andere via eyetracking

Online sessie 2

  • Beginnen met schrijven: bepaal je communicatiedoelen en structuur
  • Tips voor vloeiende zinnen, die we gebruiken op een paar voorbeeldzinnen
  • Welke woorden gebruik je wel, en welke absoluut niet?
  • Hoe gebruik je argumentatie in je voordeel?
  • Hoe zorg je voor samenhang tussen vorm en inhoud?
  • Het belang van een goede titel, intro en eerste zin
  • Hoe knoop je een gesprek aan met je lezer?

Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;

  • Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of  ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
  • Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of  arrangementskosten).
  • Waar vind de training plaats 
9
Gemiddeld cijfer voor Persuasive Copywriting
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Jeanine Francois
Brandmanager
9
Persuasive Copywriting

"Met passie en energie kwam ook de online training goed over. Theorie en praktijk sloten naadloos op elkaar aan! Wil je ook overtuigen met teksten? Volg dan deze cursus en leer de kneepjes van het vak!" - 17-06-2020 07:21

"Met passie en energie kwam ook de online training goed over. Theorie en praktijk sloten naadloos op elkaar aan! Wil je ook overtuigen met te… alles lezen - 17-06-2020 07:21

Mandy Saarloos
starstarstarstarstar_half
Mandy Saarloos
Online marketeer
9
Persuasive Copywriting

"In de online masterclass persuasive Copywriting krijg je goede handvaten voor het schijven van teksten die de doelgroep overtuigen tot actie. Online trainingen zijn intensief maar hier wordt rekening mee gehouden. Zeker een aanrader om ook nu je tijd nuttig te besteden! Bedankt Marieke " - 16-04-2020 16:05

"In de online masterclass persuasive Copywriting krijg je goede handvaten voor het schijven van teksten die de doelgroep overtuigen tot actie… alles lezen - 16-04-2020 16:05

Clarissa Filius - SEO Specialist
Clarissa Filius
SEO Specialist

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)