MOC On Demand 10965: IT Service Management with System Center Service Manager - Dag

Type product
Logo van Computrain
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,0 Computrain heeft een gemiddelde beoordeling van 7,0 (uit 22 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Deze training is voor cloud en datacenter administrators die voor het eerst gaan werken met System Center 2012 R2 Service Manager en verantwoordelijk worden voor de installatie, configuratie en beh...

Als IT-pro ben je nooit uitgeleerd. Ontbreekt het je echter aan tijd om een klassikale training bij te wonen, maar wil je wel bijblijven in de veranderende wereld van IT? Dan heeft Computrain de uitkomst voor jou! Samen met Microsoft bieden we MOC On Demand aan. Met MOC On Demand leer je in je eigen tempo, wanneer en hoe het jou het beste uitkomt.

Voor de training is kennis van Windows Server 2008 R2 en Windows Server 2012 vereist. Daarnaast is fundamentele kennis van SQL Server 2008 R2 en SQL …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Service management, Microsoft System Center, IT Management & Strategie, Systeembeheer en Hyper-V.

Deze training is voor cloud en datacenter administrators die voor het eerst gaan werken met System Center 2012 R2 Service Manager en verantwoordelijk worden voor de installatie, configuratie en beh...

Als IT-pro ben je nooit uitgeleerd. Ontbreekt het je echter aan tijd om een klassikale training bij te wonen, maar wil je wel bijblijven in de veranderende wereld van IT? Dan heeft Computrain de uitkomst voor jou! Samen met Microsoft bieden we MOC On Demand aan. Met MOC On Demand leer je in je eigen tempo, wanneer en hoe het jou het beste uitkomt.

Voor de training is kennis van Windows Server 2008 R2 en Windows Server 2012 vereist. Daarnaast is fundamentele kennis van SQL Server 2008 R2 en SQL Server 2012 noodzakelijk. Tevens is kennis van ITIL® en MOF vereist. Om je optimaal voor te bereiden op deze training zijn eventueel de trainingen Fundamentals of a Windows Server Infrastructure (MOC10967) en ITIL® Foundation beschikbaar.

Na afloop van de training ontvang je het certificaat 'IT Service Management with System Center Service Manager'.

Je volgt deze training zelfstandig in je eigen tempo. Voor deze training krijg je de beschikking over de volgende studiematerialen:
• Het officiële, digitale Microsoft MOC-studiemateriaal
• 90 dagen online labomgeving voor praktijkoefeningen, inclusief 30 dagen toegang tot Microsoft Azure
• MeasureUp-oefenexamen
• Examenvoucher
• E-Connect, de online leeromgeving van Computrain

Inhoud

o Describe key features of System Center 2012 R2
o Describe System Center 2012 R2 SM
o Describe key methodologies adopted using ITIL® and MOF
o Describe how SCSM adopts best practices using ITIL® and MOF
o Describe SCSM Architecture & Core Components
o Describe Hardware and Software Requirements of SCSM
o Describe Security Requirements of SCSM
o Install SCSM
o Upgrade SM 2010 to SCSM 2012
o Describe SCSM Base Configuration
o Integrate SCSM using Connectors
o Configure: Notifications, Exchange Connector, Business Services
o Describe definition of Incident and a Problem
o Manage Incidents and Manage Problems
o Use Queues & Views with Incidents and Problems
o Configure Activity-, Change- and Release Management, Service Level Management
o Describe Service Catalog, Request Offerings, Service Offerings, Self-Service Portal
o Manage Service Requests and Catalog Groups
o View SLA information in Service Manager
o Describe components of the Self-Service Portal
o Customize the Self-Service Portal
o Run reports in Service Manager
o Configure and run Data Warehouse Jobs
o Troubleshoot Data Warehouse Jobs
o Describe Data Warehouse Cubes in SM
o Perform: advanced troubleshooting in Service Manager, disaster recovery in Service Manager

3 maanden

Trainingen

C-MOC10965OD|MOC On Demand 10965: IT Service Management with System Center Service Manager

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)