Commercieel medewerker | open inschrijving (DUO)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Een flexibele 1-jarige commerciële vakopleiding met erkend mbo 3 diploma!
Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor commercieel medewerkers binnen- of buitendienst, werkzaam bij organisaties waarbij de nadruk ligt op het behalen van commerciële doelen zoals omzet en het aantrekken, binden en boeien van nieuwe en bestaande klanten.
Heb je behoefte aan meer input om je kennis en vaardigheden m.b.t. commercie, sales, relatiebeheer en customer service te verbeteren of wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor commerciële professionals om klantgerichte competenties te verbeteren en een erkend mbo 3 vakdiploma te behal…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Een flexibele 1-jarige commerciële vakopleiding met erkend mbo 3 diploma!
Deze OVO (derde leerweg) opleiding is voor commercieel
medewerkers binnen- of buitendienst, werkzaam bij organisaties
waarbij de nadruk ligt op het behalen van commerciële doelen zoals
omzet en het aantrekken, binden en boeien van nieuwe en bestaande
klanten.
Heb je behoefte aan meer input om je kennis en vaardigheden m.b.t.
commercie, sales, relatiebeheer en customer service te verbeteren
of wil je erkend aan kunnen tonen op je CV welke competenties je
hebt? Dan is dit de opleiding die je zoekt, speciaal voor
commerciële professionals om klantgerichte competenties te
verbeteren en een erkend mbo 3 vakdiploma te behalen.
Met 15 klassikale bijeenkomsten, opdrachten, e-learnings,
kwaliteitsmetingen, coachings, examens en praktijktoetsen (proeve
van bekwaamheid) werk je in 12 maanden naar het behalen van het
vakdiploma Commercieel medewerker.
Voor commercieel medewerkers binnen- of buitendienst, werkzaam bij organisaties waarbij de nadruk ligt op het behalen van commerciële doelen heeft en hier beter in wil worden! Voor deze opleiding is een (leer)werkplek noodzakelijk.Voor commercieel medewerkers binnen- of buitendienst, werkzaam bij organisaties waarbij de nadruk ligt op het behalen van commerciële doelen heeft en hier beter in wil worden! Voor deze opleiding is een (leer)werkplek noodzakelijk.
Na het volgen van deze opleiding ben je in staat de klant beter
van dienst te kunnen zijn door nieuwe aangeleerde vaardigheden en
nieuwe opgedane kennis. Je wordt vakvolwassen en je verdiept je in
je huidige werkzaamheden.
Met het behalen van je diploma bouw je aan je CV en vergroot je, je
interne doorgroei mogelijkhedenNa het volgen van deze opleiding ben
je in staat de klant beter van dienst te kunnen zijn door nieuwe
aangeleerde vaardigheden en nieuwe opgedane kennis. Je wordt
vakvolwassen en je verdiept je in je huidige werkzaamheden.
Met het behalen van je diploma bouw je aan je CV en vergroot je, je
interne doorgroei mogelijkheden
De onderwerpen (vakken) die tijdens de 12 maanden aan bod komen
zijn:
* Marktonderzoek
* Communicatiestructuren
* LSD (Luisteren, samenvatten, doorvragen)
* Empathie
* Feedback geven en ontvangen
* Weerbaarheid
* Verkoop
* Webcare en Social Media
* Klanttypologieën
* Eigenaarschap en verantwoordelijkheid nemen
* Wet- en regelgeving contactcenter
* Persoonlijk leiderschap
* Nederlands, Engels, rekenen
* Loopbaan & burgerschap
Keuzedelen:
Ondernemend gedrag, Inspelen op innovaties, Internationaal 1,
Duits, Duurzaamheid en Belevingsgericht werken.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.