Coniche Teamleider Event 2023

Coniche Teamleider Event 2023

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 28 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Ontwikkelen, netwerken en fun in één middag voor Teamleiders in klantcontact.
Donderdag 5 oktober 2023 van 14:00 – 18:00 uur, Kapel Eemklooster in Amersfoort

Coniche is van mening dat de Teamleider als de “vergeten managementlaag” beschouwd kan worden. Waar er voor de medewerkers de Nationale Klantcontact Week is en voor het hoger management de Manager of the Year verkiezing, bestaat er op dit moment nog geen jaarlijks initiatief voor Teamleiders. Wij vinden dat het daar tijd voor is!

Tijd om de Teamleiders eens goed in het zonnetje te zetten en ze een mooie middag te bieden, waar zij met vakgenoten kunnen sparren over alle ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

Teamleiding draait om nieuw l…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Eventmanagement, Teamleider, Projectmanagement, Horeca en Hospitality.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Ontwikkelen, netwerken en fun in één middag voor Teamleiders in klantcontact.
Donderdag 5 oktober 2023 van 14:00 – 18:00 uur, Kapel Eemklooster in Amersfoort

Coniche is van mening dat de Teamleider als de “vergeten managementlaag” beschouwd kan worden. Waar er voor de medewerkers de Nationale Klantcontact Week is en voor het hoger management de Manager of the Year verkiezing, bestaat er op dit moment nog geen jaarlijks initiatief voor Teamleiders. Wij vinden dat het daar tijd voor is!

Tijd om de Teamleiders eens goed in het zonnetje te zetten en ze een mooie middag te bieden, waar zij met vakgenoten kunnen sparren over alle ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

Teamleiding draait om nieuw leiderschap, om coaching, om je team elke dag beter maken. Inhoudelijk spelen deze thema’s daarom een belangrijke rol in het event wat gepland staat op:
donderdag 5 september 2023 van 14:00 – 18:00 uur, Kapel Eemklooster in Amersfoort

Naast een energieke kick-off, verzorgen we inhoudelijke workshops. We sluiten de middag af met de bekendmaking van de Teamleider van het jaar 2023 en aansluitend een borrel.

Teamleiders, supervisors, coördinatoren in klantcontact.Teamleiders, supervisors, coördinatoren in klantcontact.

✔️ het bijwonen van een Masterclass Leadership in Klantcontact
✔️ via workshops bijgespijkerd wordt op thema’s als nieuw leiderschap, coaching vanuit hoge verwachtingen en meer!
✔️ connecten met andere Teamleiders, ideeën en ervaringen uitwisselen, nieuwe work-friends maken
✔️ de bekendmaking van de Teamleider van het Jaar meemaken
✔️ en… uiteraard wordt er ook geborreld!✔️ het bijwonen van een Masterclass Leadership in Klantcontact
✔️ via workshops bijgespijkerd wordt op thema’s als nieuw leiderschap, coaching vanuit hoge verwachtingen en meer!
✔️ connecten met andere Teamleiders, ideeën en ervaringen uitwisselen, nieuwe work-friends maken
✔️ de bekendmaking van de Teamleider van het Jaar meemaken
✔️ en… uiteraard wordt er ook geborreld!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)