Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)

Tijdsduur

Leiderschapstraject Sturen op Afstand (SOA)

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 30 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Coniche Business School biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.

We zijn (bijna) allemaal genoodzaakt op afstand samen te werken. Juist door die afstand, hebben we inspirerend leiderschap nodig, in de wetenschap dat door het thuiswerken de accenten anders liggen.
Want wat maakt een team effectief en welke kenmerken zijn daarbij van belang? En vooral, hoe stuur jij jouw team op afstand resultaatgericht en inspirerend aan? Hoe behoud je daarbij de verbinding met je team?
Met dit traject over Sturen op Afstand leer je alle vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn voor succesvol leidinggeven en inspireren op …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Service Oriented Architecture (SOA), Microservices, Leidinggeven op afstand, Leidinggeven en Het nieuwe werken.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Inspirerend Leiderschap is hét middel voor het creëren van intrinsieke motivatie, een gevoel van autonomie en energie bij elke medewerker in een team.

We zijn (bijna) allemaal genoodzaakt op afstand samen te werken. Juist door die afstand, hebben we inspirerend leiderschap nodig, in de wetenschap dat door het thuiswerken de accenten anders liggen.
Want wat maakt een team effectief en welke kenmerken zijn daarbij van belang? En vooral, hoe stuur jij jouw team op afstand resultaatgericht en inspirerend aan? Hoe behoud je daarbij de verbinding met je team?
Met dit traject over Sturen op Afstand leer je alle vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn voor succesvol leidinggeven en inspireren op afstand. Hoe kun je medewerkers meer verantwoordelijkheid geven en hierdoor ook hun ontwikkeling en daarmee de onderlinge samenwerking stimuleren?
We gaan dieper in op wat autonomie en zelfsturing van de medewerker nu betekent in jouw dagelijkse praktijk als leider. We maken je bewust van jouw rol, in de bedoeling van jouw team of afdeling. Natuurlijk ook praktische tips over het #hoedan?!

Individuele behoeften en praktijkervaringen staan hierbij voorop, net als het van en met elkaar leren. We sluiten het gehele traject af met een Online Game, waarbij je het geleerde direct in de praktijk brengt met jouw eigen team.

Voor teamleiders of supervisors.
Jouw functie is veelzijdig, uitdagend en je bent verantwoordelijk voor de prestaties van je team(s) binnen het snijvlak van operationeel en strategisch management.
Je toont leiderschap, kan snel besluiten nemen, weet processen te doorgronden en hebt daar bovenop ook nog oog voor het individu in jouw team. Maar dat laatste, in de huidige tijd, kan nog wel eens enorm lastig zijn.
Wij ondersteunen jou graag in het creëren van inspirerend leiderschap!Voor teamleiders of supervisors.
Jouw functie is veelzijdig, uitdagend en je bent verantwoordelijk voor de prestaties van je team(s) binnen het snijvlak van operationeel en strategisch management.

Je toont leiderschap, kan snel besluiten nemen, weet processen te doorgronden en hebt daar bovenop ook nog oog voor het individu in jouw team. Maar dat laatste, in de huidige tijd, kan nog wel eens enorm lastig zijn.

Wij ondersteunen jou graag in het creëren van inspirerend leiderschap!

Het traject Sturen op Afstand voor Teamleiders duurt in totaal 8 weken. De exacte invulling van de bijeenkomsten, praktijkopdrachten en persoonlijke coaching wordt bepaald door de behoeften en input van de deelnemers.Het traject Sturen op Afstand voor Teamleiders duurt in totaal 8 weken. De exacte invulling van de bijeenkomsten, praktijkopdrachten en persoonlijke coaching wordt bepaald door de behoeften en input van de deelnemers.

Resultaat

* Minder stress, meer overzicht en meer regie op je werk en minder vaak een gejaagd gevoel
* Meer inzicht in wat jou boeit, drijft en inspireert en hoe dit is bij je collega’s
* Bekend met je eigen stijl van leidinggeven: waar je staat, waar je heen moet en je kent de route
* Je begrijpt waarom en hoe je verschillende medewerkers, op afstand, moet aansturen
* Grip op gevoel en productiviteit tegelijkertijd
* Onderlinge duidelijkheid in rollen en overzicht in het team
* Een gemotiveerd en betrokken team
* Meer bewust van jouw toegevoegde waarde als leider van aan het team
* Meer resultaat uit jezelf en uit het team
* Verhoogde flexibiliteit en creatiekracht
* Een energiek team dat elkaar helpt
* Teamleden met verantwoordelijkheidsgevoel
* Teamleden die elkaars rol en bijdrage kennen en daarnaar handelen
* Heldere afspraken en communicatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)