Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)

Tijdsduur
Trainer
Gert Buist
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 28 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Patrick Kauw
starstarstarstarstar_half
Patrick Kauw
Operationeel Manager
9
Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter Management (2020). De opzet van beide opleidingen is zeer praktijkgericht: vanuit de theorie wordt continu de vertaalslag naar voorbeelden uit het bedrijfsleven gemaakt, waardoor de stof tot leven komt en er volop ruimte is voor interactie tussen student en docent. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse collegedag, 2 of 3 theorie-examens en een zeer brede praktijkopdracht waarmee je direct een besparing voor je eigen bedrijf realiseert en je de opleidingskosten meer dan terugverdient. Een aanrader voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen in de contactcenter branche!" - 14-05-2021 09:50

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter… alles lezen - 14-05-2021 09:50

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
4 sep. 2024 tot 2 jul. 2025
Toon rooster
event 4 september 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 18 september 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 2 oktober 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 16 oktober 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 6 november 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 20 november 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 4 december 2024, 09:30-17:00, Amersfoort
event 18 december 2024, 10:00-12:00, Amersfoort
event 8 januari 2025, 09:30-17:00, Amersfoort
event 22 januari 2025, 09:30-17:00, Amersfoort
event 5 februari 2025, 09:30-17:00, Amersfoort
event 12 februari 2025, 09:30-17:00, Amersfoort
event 5 maart 2025, 10:00-12:00, Amersfoort
event 2 april 2025, 09:30-17:00, Amersfoort
event 16 april 2025, 09:30-17:00, Amersfoort
event 7 mei 2025, 09:30-13:00, Amersfoort
event 21 mei 2025, 10:00-12:00, Amersfoort
event 2 juli 2025, 09:00-18:00, Amersfoort

Beschrijving

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Journalistiek, Mediatraining, Mediaplanning, Crossmedia en Webredactie.

Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.

Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.

Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.

Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.

De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Uiteraard dient de informatie op alle kanalen altijd up-to-date en eenduidig te zijn. De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd en weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past. In deze opleiding leer je daarnaast de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s te zien en efficient om te gaan met tijd dankzij ondersteunende software. Na het volgen van deze opleiding weet je multichannel klantcontact vanuit de basis te regelen en op welke manier je je kunt onderscheiden binnen het klantcontact.

De opleiding duurt 8 maanden, waarbij een praktijkopdracht uitgevoerd wordt met minimaal €10.000 rendement voor de eigen organisatie.

Deze post-hbo opleiding is getoetst door de Stichting Post HBO Nederland (SPHBO).
Na afronding wordt jouw naam opgenomen in het Landelijke Register van Deelnemers (https://www.cpion.nl).

Professionals die tot doel hebben om hun klantcontactdienstverlening te optimaliseren en verder uit te bouwen.Professionals die tot doel hebben om hun klantcontactdienstverlening te optimaliseren en verder uit te bouwen.

De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules.De opleiding bestaat uit het schrijven van een verbeterplan en 3 modules:

Customer Management

* Introductie van de opleiding & Trends in Customer Management
* Klantcontact strategie en de toegevoegde waarde van klantcontact
* Intervisie – Onderwerp/Plan van aanpak
* Cultuur & Organisatie
* Besturingsmodellen en performance management
* Methodologie | Business Research
* Workforce Management
* Bemensing, in- en outsourcing
* Kanaalmanagement- en strategie
* Projectmanagement | Implementatie van verbeterplannen | Presenteren Pva
* (Persoonlijk) Leiderschap
* HR: de employee journey
* Besturen of Zelfsturen? Agile in de praktijk
* De impact van technologische innovatie op de organisatie
* Theorie Examen
Finance

* Theorie: Hoe maak ik een goede business case? | Investeringsbeslissingen
* Werkcollege: Business case in de praktijk
* Denken als een CFO
* De financiële kant van klantcontact.
* Tooling
* Visueel presenteren
* Overtuigend presenteren van je business case | Presentatietechnieken
* Intervisie – Eindopdracht
* Theorie Examen
Quality Management

* Kwaliteit in klantcontact: wat is kwaliteit
* Kwaliteit in klantcontact: de praktijk (incl. wet-& regelgeving)
* De factor mens
* Inzicht in kwaliteit: Data
* Werkcollege: Maak een plan
* Kennismanagement
* Verandermanagement
* Theorie Examen

9,5
Gemiddeld cijfer voor Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)
Gebaseerd op 2 ervaringen
Patrick Kauw
starstarstarstarstar_half
Patrick Kauw
Operationeel Manager
9
Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter Management (2020). De opzet van beide opleidingen is zeer praktijkgericht: vanuit de theorie wordt continu de vertaalslag naar voorbeelden uit het bedrijfsleven gemaakt, waardoor de stof tot leven komt en er volop ruimte is voor interactie tussen student en docent. De opleidingen bestaan uit een 2-wekelijkse collegedag, 2 of 3 theorie-examens en een zeer brede praktijkopdracht waarmee je direct een besparing voor je eigen bedrijf realiseert en je de opleidingskosten meer dan terugverdient. Een aanrader voor iedereen die zich verder wil ontwikkelen in de contactcenter branche!" - 14-05-2021 09:50

"Inmiddels heb ik met veel plezier twee Post HBO opleidingen succesvol bij Coniche mogen volgen: Workforce Management (2013) en Contactcenter… alles lezen - 14-05-2021 09:50

starstarstarstarstar
Johan Akker
Teamleider
10
Post-hbo CM Contact Center Management (SPHBO)

"In het studiejaar 2019/2020 heb ik de post HBO Klantcontactcenter Management bij Coniche gedaan en met goed gevolg afgelegd. Mijn leidinggevende Arie Westerhoff maakte mij attent op deze opleiding maar vooral ook op Coniche.
Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in Houten. De opleiding heeft mijn kennis verbreed maar ook was het tof om met mensen van andere bedrijven te sparren over hun werk en hun beleving in het dagelijkse klantcontact-verkeer.
We hadden gedurende de opleiding steeds verschillende docenten die erg goed, leuk en professioneel lesgaven. Je was direct vertrouwd met hun. Ook de begeleiding erom heen, de organisatie, was top geregeld. Als je een vraag had dan kreeg je direct antwoord en alles was direct geregeld. De online leeromgeving was perfect.
Zelfs tijdens de coronaperiode gingen de lessen gewoon door. Dat was zwaar maar goed. Kortom Conische is een aanrader op het gebied van opleidingen over klantcontact en klantbeleving.
Last but not least, de lessen worden gegeven in een prachtig oud gemeentehuis, heel sfeervol.
" - 12-05-2021 09:25

"In het studiejaar 2019/2020 heb ik de post HBO Klantcontactcenter Management bij Coniche gedaan en met goed gevolg afgelegd. Mijn leidinggev… alles lezen - 12-05-2021 09:25

Gert Buist
Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)