Operationeel Contact Center Management

Niveau
Tijdsduur
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Coniche Business School biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

Doelgroep

Senior agents, Teamleiders, Teammanagers en Junior manager die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die de essentials op het gebied contactcenter management willen opdoen.

Waarom…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Lean Six Sigma Green Belt, Six Sigma, Lean Six Sigma, Lean en Lean Black Belt.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

Doelgroep

Senior agents, Teamleiders, Teammanagers en Junior manager die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die de essentials op het gebied contactcenter management willen opdoen.

Waarom de korte opleiding Operationeel contactcenter management volgen?

Er ontstaat een steeds grotere behoefte aan het in korte tijd opdoen van direct toepasbare kennis op het gebied van operationeel contactcenter management. Vandaar deze tweedaagse training! Naast deze training kun je ook onze langere post-hbo opleiding en MBA volgen. Onze docenten hebben een schat aan ervaring binnen de contactcenterbranche en weten als geen ander hoe je invulling moet geven aan customer management, uiteraard ieder binnen zijn of haar discipline. 

Door te kiezen voor deze training doorloop je met tempo belangrijke onderwerpen en thema’s die nu relevant zijn. Tijdens deze dagen zit je met gelijkgestemden aan tafel waarmee je kan sparren over de operationele praktijk en de uitdagingen die dat soms met zich mee brengt.

Dit is wat wij je beloven na de training

  • Inzage in belangrijke trends die de klant van de toekomst bepalen;
  • Weet je welke klantcontact kanalen je kunt inzetten en hoe je deze tot een ideale mix kunt samenstellen;
  • Inzage in de betekenis van wat contactcenter management nu precies is. De rol van de organisatie en de besturing van klantcontact in de keten;
  • Inzage in de functies die het contactcenter kan vervullen, inclusief de leiderschapsstijlen, leerstijlen en teamrollen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)