Training: Commerciele-Adviesvaardigheden

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training: Commerciele-Adviesvaardigheden

Coniche Business School
Logo van Coniche Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Coniche Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 21 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmersfoort
4 okt. 2022
Toon rooster
event 4 oktober 2022, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
9 dec. 2022
Toon rooster
event 9 december 2022, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
5 apr. 2023
Toon rooster
event 5 april 2023, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
14 sep. 2023
Toon rooster
event 14 september 2023, 09:00-16:30, Amersfoort
placeAmersfoort
7 dec. 2023
Toon rooster
event 7 december 2023, 09:00-16:30, Amersfoort

Beschrijving

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.

Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en be…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Adviesvaardigheden, Sales management, NIMA A Sales en Commercieel medewerker.

Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.

Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.

Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.

Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training ‘Commerciele-Adviesvaardigheden’ aan bod kunnen komen:

* Persoonlijke leerdoelen
* Wat versta jij onder service, kwaliteit en efficiency?
* De fases in de klantcontactketen en jouw rol daarin.
* Informeren en adviseren realiseert tevredenheid en verkoop.
* Hoe bereik je het beoogde resultaat?
* Hoe herken je koopsignalen en vertreksignalen?
* Cases: informeren = verkopen
* Feedback & Intervisie
* Hoe vertaal je klantgerichtheid en verkopen naar je eigen werk?
* Van koopsignaal naar verkoopargument
* Cases: goed advies = verkopen
* Waar begint en eindigt jouw verantwoordelijkheid?
* Case: Je eigen plan van aanpak om klantgericht te informeren, adviseren en verkopen

Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)