Training: Commerciele-Adviesvaardigheden
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 4 okt. 2022Toon rooster event 4 oktober 2022, 09:00-16:30, Amersfoort |
placeAmersfoort 9 dec. 2022Toon rooster event 9 december 2022, 09:00-16:30, Amersfoort |
placeAmersfoort 5 apr. 2023Toon rooster event 5 april 2023, 09:00-16:30, Amersfoort |
placeAmersfoort 14 sep. 2023Toon rooster event 14 september 2023, 09:00-16:30, Amersfoort |
placeAmersfoort 7 dec. 2023Toon rooster event 7 december 2023, 09:00-16:30, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.
Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.
Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.
Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en be…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche & Coniche Business School (voorheen Philipse Business School en School for Customer Management) is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.
Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.
Je leert commerciële kansen in een contactmoment te herkennen en beter te benutten in deze training van Coniche.
Na deze training van Coniche heb je inzicht in service en
adviserend verkopen. Het belang van jouw rol in de klantketen is
helder en je kunt de klant goed adviseren.
Je bent in staat om koop- en vertreksignalen beter te herkennen en
om te kunnen buigen naar verkoopargumenten. Je kunt
klantgerichtheid en verkopen vertalen naar je eigen werk.
Bij aanvang van de training inventariseert de trainer welke
persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat hier tijdens
de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit een
voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte
worden aangepast.Bij aanvang van de training inventariseert de
trainer welke persoonlijke leerdoelen er per deelnemer zijn, zodat
hier tijdens de training op kan worden ingespeeld. Uiteraard is dit
een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en
behoefte worden aangepast.
Een globaal overzicht van de onderwerpen die in een training
‘Commerciele-Adviesvaardigheden’ aan bod kunnen komen:
* Persoonlijke leerdoelen
* Wat versta jij onder service, kwaliteit en efficiency?
* De fases in de klantcontactketen en jouw rol daarin.
* Informeren en adviseren realiseert tevredenheid en verkoop.
* Hoe bereik je het beoogde resultaat?
* Hoe herken je koopsignalen en vertreksignalen?
* Cases: informeren = verkopen
* Feedback & Intervisie
* Hoe vertaal je klantgerichtheid en verkopen naar je eigen
werk?
* Van koopsignaal naar verkoopargument
* Cases: goed advies = verkopen
* Waar begint en eindigt jouw verantwoordelijkheid?
* Case: Je eigen plan van aanpak om klantgericht te informeren,
adviseren en verkopen
Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!Voor iedereen die commerciële vaardigheden wil vergroten!
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.