ISO/IEC 20000 Auditor in IT Service Management (ook Live Online)
Startdata en plaatsen
placeDiemen 3 apr. 2023 tot 5 apr. 2023 |
placeDiemen/Amsterdam 6 jun. 2023 tot 8 jun. 2023 |
Beschrijving
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
Inhoud van deze 3 daagse training:
Praktische kennis van de interne audit cyclus (eerste audit).
Kennis en technieken voor leveranciersaudits (tweede audit).
Kennis en technieken voor certificeringscontroles (derde audit).
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:
- U kunt vragen stellen
- De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
- U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
- U hoeft niet te reizen
- …
Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!
Doelgroep
Personeel van zowel interne als externe dienstverleners in een ISO/IEC 20000-omgeving of het hebben van interesse in…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
Inhoud van deze 3 daagse training:
Praktische kennis van de interne audit cyclus (eerste audit).
Kennis en technieken voor leveranciersaudits (tweede audit).
Kennis en technieken voor certificeringscontroles (derde audit).
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:
- U kunt vragen stellen
- De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
- U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
- U hoeft niet te reizen
- …
Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!
Doelgroep
Personeel van zowel interne als externe dienstverleners in een
ISO/IEC 20000-omgeving of het hebben van interesse in deze normen
ondanks dat de IT-organisatie waar men werkzaam (voor) is, nog niet
ISO/IEC 20000-1:2011 of ISO/IEC 9001:2008 gecertificeerd zijn.
Specifieke functies die zouden profiteren van de auditor in IT
Service Management kunnen zijn: auditor of assessor, Key
contactpersonen van klanten,Top Management, Managers / directeuren
die verantwoordelijk zijn voor coördinatie, vertegenwoordigers van
belanghebbende partijen zoals leveranciers en project specialisten,
consultants die hun diensten aanbieden als ITSM specialisten
waarbij het wenselijk is dat ze de audit methodes kennen,
academische ITSM docenten, personen die hun competenties in ITSM
willen tonen,Auditors van Quality Service Systems die hun horizon
in Service management willen uitbreiden.
VerbandHet certificaat Auditor in IT Service Management op basis
van ISO/IEC 20000 is een onderdeel van het EXIN IT Service
Management programma voor de kwalificatie op basis van ISO/IEC
20000
Een reeks van met elkaar samenhangende onderzoeken die zijn
gebaseerd op de verschillende rollen in IT Service Management.
Ingangseis training
Het Associate Certificate in IT Service Management based on
ISO/IEC 20000 of vergelijkbaar
Pre- certificaat vereisten
Het succesvol afronden van deze geaccrediteerde training met 4
Practical Assignments, 3 uur per Assignment.
Assignment in evidence gathering (documents), Assignment in
planning an audit (based on a case study), Assignment in planning
improvements for an organization who has failed an audit,
Assignment in writing conformity, observation and non-conformity
statements.
Examenonderwerpen
Planning the Audit Program, Managing Audits, Communicate &
adress audit results, Improving the Audit Program.
Examendetails
Aantal multiple-choice vragen : 60
Cesuur : 65% (39 van de 60)
Open boek : nee
Elektronische apparatuur toegestaan : nee
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.