SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

Niveau
Tijdsduur

SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

D-ICT Solutions
Logo van D-ICT Solutions
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 D-ICT Solutions heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 287 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

D-ICT Solutions biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Brugge, Gent

Beschrijving

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training test uw kennis en begrip van de terminologie & kernprincipes van SIAM®. (Service Integration And Management)

Tijdens de SIAM® Foundation training worden onder andere de volgende onderwerpen besproken: uitdagingen, potentiële voordelen en de risico’s van het implementeren van Service Integration And Management. (SIAM®)


Doelgroep voor de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training is bedoeld voor de professionals die SIAM® willen implementeren in hun organisatie en sp…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: SIAM, Netwerken (IT), Netwerkmanagement / Netwerkbeheer, Veeam en Palo Alto.

Wij zijn pas tevreden als u het bent !

Inhoud van de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training test uw kennis en begrip van de terminologie & kernprincipes van SIAM®. (Service Integration And Management)

Tijdens de SIAM® Foundation training worden onder andere de volgende onderwerpen besproken: uitdagingen, potentiële voordelen en de risico’s van het implementeren van Service Integration And Management. (SIAM®)


Doelgroep voor de SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
De SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training is bedoeld voor de professionals die SIAM® willen implementeren in hun organisatie en specifiek voor diegene die al bezig zijn met IT Service Management processen.

Doelen SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Na het volgen van de SIAM® Foundation training kunt u:

  • de belangrijkste concepten en processen van SIAM® die gebruikt worden in organisaties omschrijven.
  • een SIAM®-Ecosysteem ontwikkelen, waarbij u de resources van uw organisatie beter leert te organiseren.
  • ondersteuning bieden bij het implementeren van SIAM®, waarbij u op basis van de belangrijkste processen overwegingen leert te maken.
  • de risico’s verminderen die komen kijken bij het SIAM®-Ecosysteem en Integrated Services.
  • de verschillende practices van SIAM® met elkaar linken voor een betere dienstverlening.
  • de belangrijkste fases van de implementatie van SIAM® omschrijven voor een betere uitrol hiervan.
  • de rollen binnen SIAM® en de verantwoordelijkheid van de processen binnen de organisatie bepalen.
  • de meeste geschikte SIAM® practices selecteren in lijn met de volwassenheid van de organisatie en omgeving van een organisatie.

Voorkennis en niveau SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Geen, MBO

Kennis van IT Service Management wordt aangeraden.

Duur SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
3 dagen, optioneel kan op de laatste dag het examen gedaan worden.

Examenonderwerpen SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training

  • Introduction to Service Integration and Management (SIAM®)
  • Service Integration and Management (SIAM®) Implementation Roadmap
  • Service Integration and Management (SIAM®) roles and responsibilities
  • Service Integration and Management (SIAM®) practices
  • Processes to support Service Integration and Management (SIAM®)
  • Service Integration and Management (SIAM®) challenges and risks
  • Service Integration and Management (SIAM®) and other practices

Examendetails SIAM® (Service Integration And Management) Foundation training
Aantal multiple-choice vragen : 40

Cesuur : 65% (26 van de 40)

Open boek : nee

Elektronische apparatuur toegestaan : nee

Taal examen: Engels
Elektronische hulpmiddelen toegestaan: Nee

Examenduur: 60 minuten

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: SIAM.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)