Authentieke Storytelling

Niveau
Tijdsduur

Authentieke Storytelling

Dijkstra Advies & Media
Logo van Dijkstra Advies & Media

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

'In een wereld vol robots wordt authenticiteit cruciaal om je te onderscheiden'


WORKSHOP 'Meer impact met Authentieke Storytelling' (1 dagdeel)

Wil je authentieker communiceren zonder 'sleazy' marketingtrucs?
Zodat je expertstatus stijgt en je geloofwaardiger en 'likeable' wordt.

Helder taalgebruik is ESSENTIEEL om succesvol te communiceren. Zeker in een tijd dat instituties en bedrijven gewantrouwd worden door kritische klanten. Je kunt dat vertrouwen terugwinnen door authentiek te communiceren.
Dat betekent ook eerlijk zijn als er iets misgaat. Immers: ‘Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard.’ Dus zaken niet gaan ontkennen maar openlijk sorry zeggen mocht de situatie daarom vragen. Da…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Storytelling, Concepting, Verhalen schrijven, Conceptontwikkeling en Visueel communiceren.

'In een wereld vol robots wordt authenticiteit cruciaal om je te onderscheiden'


WORKSHOP 'Meer impact met Authentieke Storytelling' (1 dagdeel)

Wil je authentieker communiceren zonder 'sleazy' marketingtrucs?
Zodat je expertstatus stijgt en je geloofwaardiger en 'likeable' wordt.

Helder taalgebruik is ESSENTIEEL om succesvol te communiceren. Zeker in een tijd dat instituties en bedrijven gewantrouwd worden door kritische klanten. Je kunt dat vertrouwen terugwinnen door authentiek te communiceren.
Dat betekent ook eerlijk zijn als er iets misgaat. Immers: ‘Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard.’ Dus zaken niet gaan ontkennen maar openlijk sorry zeggen mocht de situatie daarom vragen. Daarmee bereik je meer, maak je verbinding en groeit de gun-factor van je bedrijf.  

Met dit doel geef ik als oud-verslaggever/eindredacteur (oa. NRC, De Morgen, Quest) en schrijfdocent Storytelling-workshops. Aan de hand van actuele cases, oefeningen en lichaamstaal leer ik hoe je (bedrijfs)verhalen effectief en krachtig deelt met je doelgroep. Essentieel voor succes en vertrouwen, zeker in tijden waarin steeds meer bots 'fake news' verspreiden.

Deze workshop is geschikt voor bedrijven en ambitieuze kennisondernemers/coaches die zichtbaarder willen worden, en hun expertstatus een boost willen geven.
Dat kan met onderscheidende AUTHENTIEKE verhalen.
Niet langer vanuit zorgen maar vanuit VERTROUWEN ondernemen zodat klanten voelen waarom je doet wat je doet. Waardoor jij moeiteloos gaat groeien en verkopen, omdat je vanzelf de klanten aantrekt die met je resoneren. Hoe fijn is dat?

'Authenticiteit is de Haarlemmerolie voor communicatieproblemen.'

Reacties van deelnemers aan deze workshop: 

"Wow, wat was dat een bijzondere en inspirerende middag. Dank voor jullie hosting en openheid"  (Marjolein, communicatie-manager)

"Hartstikke bedankt! Ik zit net verslag te doen bij het thuisfront over hoe fijn deze workshop was"  (Kitty, office-support)

"Dank je wel Kees-Jan. Het was zeer inspirerend!"  (Miranda, motivational coach)

Mail voor meer informatie & aanvragen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)