Coachen voor Excellent Klantcontact

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van EarlyBridge BV

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
15 jan. 2020 tot 30 jan. 2020
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 15 januari 2020, coachen in een altijd veranderende organisatie
event 16 januari 2020, coachen op vaardigheden
event 29 januari 2020, coaching analytics
event 30 januari 2020, coachen voor de lange termijn met korte termijn interventies
Utrecht
12 feb. 2020 tot 27 feb. 2020
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 12 februari 2020, coachen op vaardigheden
event 13 februari 2020, coaching analytics
event 26 februari 2020, coachen voor de lange termijn met korte termijn interventies
event 27 februari 2020, coachen in een altijd veranderende organisatie
Amsterdam
12 mrt. 2020 tot 27 mrt. 2020
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 12 maart 2020, coachen op vaardigheden
event 13 maart 2020, coaching analytics
event 26 maart 2020, coachen voor de lange termijn met korte termijn interventies
event 27 maart 2020, coachen in een altijd veranderende organisatie

Beschrijving

KPI's beïnvloeden? Gedrag beinvloedt resultaat!

Hoe zorg je ervoor dat je KPI’s omzet in beïnvloedbaar gedrag? Coaching op gespreksvaardigheden bij medewerkers is cruciaal om het verschil te kunnen maken naar de klant toe. 

In deze opleiding wordt je getriggerd om hier een actieve rol in op te pakken. Het biedt een 4 modules  waarin je als coach gerichte ondersteuning krijgt op het coachen op gespreksvaardigheden, gedrag en klantbeleving. Je leert KPI’s te analyseren en te bepalen op welk gedrag te coachen om deze cijfers te beïnvloeden. In deze opleiding werk je met je eigen casuistiek en dilemma’s om je coachvaardigheid te vergroten. Je leert in 4 modules hoe je meer impact als coach kan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Coaching, Train de trainer, Business coaching, Loopbaancoaching en Teamcoaching.

KPI's beïnvloeden? Gedrag beinvloedt resultaat!

Hoe zorg je ervoor dat je KPI’s omzet in beïnvloedbaar gedrag? Coaching op gespreksvaardigheden bij medewerkers is cruciaal om het verschil te kunnen maken naar de klant toe. 

In deze opleiding wordt je getriggerd om hier een actieve rol in op te pakken. Het biedt een 4 modules  waarin je als coach gerichte ondersteuning krijgt op het coachen op gespreksvaardigheden, gedrag en klantbeleving. Je leert KPI’s te analyseren en te bepalen op welk gedrag te coachen om deze cijfers te beïnvloeden. In deze opleiding werk je met je eigen casuistiek en dilemma’s om je coachvaardigheid te vergroten. Je leert in 4 modules hoe je meer impact als coach kan hebben

Ieder klant verdient de beste klantadviseur. Dat betekent dat jij de coach bent die ervoor zorgt dat jouw klantadviseur kan stralen. Jij vertaalt cijfers naar beïnvloedbaar gedrag. Jij helpt de klantadviseur de beste beleving te geven aan de klant met waarde voor de organisatie. Praktisch, concreet en gefocust.

Aanpak

Aan de hand van de 4 stappen van het GROW-model gaan wij op een gestructureerde en efficiënte manier met coaching aan de slag. Je brengt je eigen casuïstiek in waardoor de praktijk naar de opleiding wordt gebracht. Je ervaart een op maat traject waarin je je competenties in context leert toepassen. Theorie is nodig om vanuit “weten” inzicht te vergaren om vervolgens te begrijpen welke impact je coaching heeft.

Resultaat

Je bent in staat je coachvaardigheden in te zetten in iedere situatie die de klantadviseur tegenkomt.

Programma

dag 1: coachen op vaardigheden

dag 2: coaching analytics

dag 3: coachen voor de lange termijn met korte termijn interventies

dag 4: coachen in een altijd veranderende organisatie

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze opleiding. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Coaching.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)