Contact Center voor Dummies

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van EarlyBridge BV

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Amsterdam
6 jan. 2020 tot 6 nov. 2020
Geannuleerd
cancel Startdatum geannuleerd
Utrecht
21 jan. 2020
info Nog geen startgarantie
Zwolle
5 feb. 2020
info Nog geen startgarantie
Amsterdam
20 feb. 2020
info Nog geen startgarantie
Utrecht
6 mrt. 2020
info Nog geen startgarantie
Eindhoven
23 mrt. 2020
info Nog geen startgarantie
Zwolle
7 apr. 2020
info Nog geen startgarantie
Amsterdam
7 mei. 2020
info Nog geen startgarantie
Utrecht
29 mei. 2020
info Nog geen startgarantie
Rotterdam
15 jun. 2020
info Nog geen startgarantie

Beschrijving

Werken in een Contact Center is een vak!

Als medewerker in een Contact Center ben jij gespecialiseerd in het afhandelen van klantcontacten via verschillende communicatiekanalen. Jij bent de spin in het web tussen de klant en je werkgever.

Iedere klant verdient de beste klantadviseur. Een medewerker die hoofd, hand en hart kan combineren tot de beste klantbeleving. Je bent de hele dag in gesprek met klanten via allerlei kanalen (o.a. Facebook, Twitter, Whatsapp) en er wordt van je verwacht dat je kunt omgaan met de beperkingen die de contact center wereld met zich meebrengt.

Heb jij er weleens over nagedacht of werken in een contact center iets voor jou is? Dan wil je toch weten wat het is…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Werken in een Contact Center is een vak!

Als medewerker in een Contact Center ben jij gespecialiseerd in het afhandelen van klantcontacten via verschillende communicatiekanalen. Jij bent de spin in het web tussen de klant en je werkgever.

Iedere klant verdient de beste klantadviseur. Een medewerker die hoofd, hand en hart kan combineren tot de beste klantbeleving. Je bent de hele dag in gesprek met klanten via allerlei kanalen (o.a. Facebook, Twitter, Whatsapp) en er wordt van je verwacht dat je kunt omgaan met de beperkingen die de contact center wereld met zich meebrengt.

Heb jij er weleens over nagedacht of werken in een contact center iets voor jou is? Dan wil je toch weten wat het is? Als jij je wilt voorbereiden op het werken in een contact center, dan is dit de training voor jou!

Wat weet jij van KPI's als AHT, FTR/FCR, KTV, en NPS? Best lastig om de beste klantbeleving voor elkaar te krijgen in 570 seconden.

Deze training bereid jou voor op het werken in een contact center. We nemen je mee in 'a day in the life of...' waardoor je weet wat de werkwijze is in een contact center. Na deze dag weet je met welke andere functies je samenwerkt en hoe je elkaar kunt versterken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)