Google Ads Certified Professional (virtueel)
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeVirtueel 28 jan. 2025 tot 11 feb. 2025check_circle Startgarantie Toon roosterevent 28 januari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 4 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 11 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 28 jan. 2025 tot 3 apr. 2025Toon rooster event 28 januari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 27 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 3 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 28 jan. 2025 tot 28 mei. 2025Toon rooster event 28 januari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 28 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 28 jan. 2025 tot 15 jul. 2025Toon rooster event 28 januari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 8 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 15 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 28 jan. 2025 tot 9 okt. 2025Toon rooster event 28 januari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 2 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 9 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 28 jan. 2025 tot 16 dec. 2025Toon rooster event 28 januari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 9 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 16 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 19 feb. 2025 tot 3 apr. 2025Toon rooster event 19 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 27 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 3 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 19 feb. 2025 tot 16 dec. 2025Toon rooster event 19 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 9 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 16 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 19 feb. 2025 tot 9 okt. 2025Toon rooster event 19 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 2 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 9 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 19 feb. 2025 tot 15 jul. 2025Toon rooster event 19 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 8 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 15 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 19 feb. 2025 tot 28 mei. 2025Toon rooster event 19 februari 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 28 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 20 mrt. 2025 tot 3 apr. 2025Toon rooster event 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 27 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 3 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 20 mrt. 2025 tot 16 dec. 2025Toon rooster event 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 9 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 16 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 20 mrt. 2025 tot 9 okt. 2025Toon rooster event 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 2 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 9 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 20 mrt. 2025 tot 15 jul. 2025Toon rooster event 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 8 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 15 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 20 mrt. 2025 tot 28 mei. 2025Toon rooster event 20 maart 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 28 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 15 apr. 2025 tot 9 okt. 2025Toon rooster event 15 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 2 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 9 oktober 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 15 apr. 2025 tot 15 jul. 2025Toon rooster event 15 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 8 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 15 juli 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 15 apr. 2025 tot 28 mei. 2025Toon rooster event 15 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 21 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 28 mei 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
placeVirtueel 15 apr. 2025 tot 16 dec. 2025Toon rooster event 15 april 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads basis event 9 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 1 event 16 december 2025, 10:00-16:00, Virtueel, Google Ads gevorderd - Dag 2 |
Beschrijving
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
- Je hebt alle kennis om zelf Google Ads-accounts op te zetten en tot in detail goed in te richten om zo tot een succesvolle campagne te komen.
- Je weet de Google Ads Editor goed te gebruiken en kunt zo een Google Ads-campagne efficiënt managen.
- Je kunt een doelstelling koppelen aan je Google Ads-activiteiten en met biedmanagement sturen op de ROI.
- Je weet waar de diverse advertentiemogelijkheden en remarketing voor bedoeld zijn en wanneer je welke optie het beste kunt inzetten.
- Je kunt via statistische analyses ontdekken hoe je het rendement van een campagne kunt verhogen.
- Zodra je bent geslaagd voor het Google Ads Search-examen, ontvang je de wereldwijd erkende en veelgevraagde certificering. (Herkansen is gratis digitaal mogelijk.)
- Je kunt direct met concrete verbeterpunten aan de slag gaan om jouw Google Ads-campagnes slimmer in te richten en er meer succes mee te behalen.
Dag 1: Google Ads - the basics
Op dag 1 volg je de training ‘Google Ads voor beginners’. Het volgende komt aan bod:- Hoe werkt Google Ads en wat zijn de kernbegrippen?
- Hoe pas je AI-gestuurde zoekadvertenties en campagnes slim toe?
- Je Google Ads-account structureren (via campagnes en advertentiegroepen)
- Hoe kies je de juiste campagne-instellingen (o.a. type netwerk, budget, taal- en locatietargeting)?
- Hoe vind je via zoekwoordenonderzoek de juiste zoektermen en hoe implementeer je die via zoekwoordtypen (met gebruik van AI)?
- Zo schrijf jij aantrekkelijke advertentieteksten waar je lezer niet omheen kan (en laat je AI jou daarbij helpen).
- Welke mogelijkheden zijn er voor biedmanagement?
- Hoe koppel je Google Ads aan Google Analytics 4?
- Zo maak je conversies meetbaar!
- Ga aan de slag met de geavanceerde meetoplossingen.
Dag 2: Google Ads op gevorderd niveau
Op dag 2 doe je de training ‘Google Ads voor gevorderden’ en duik je dus een stuk dieper in alle mogelijkheden met Google Ads.- Hoe stel je (slimme) geautomatiseerde biedstrategieën in (en hoe gebruik je AI daarbij)?
- Haal alles uit je campagnes en leer hoe je geavanceerde campagne-instellingen toepast.
- Hoe zet je advertentiecomponenten slim in om jouw campagne (nog) succesvoller te maken?
- Hoe spits je advertenties toe op jouw ideale klant (met locatie invoegen, zoekwoorden invoegen of een aftelfunctie)?
- Hoe kun je de campagneresultaten meten (o.a. segmenteren, veilinggegevens en kwaliteitsscores)?
- Zo evalueer je de resultaten om je campagne verder te verbeteren (o.a. qua zichtbaarheid, websiteverkeer, conversie en rendement).
- Krijg de beste tips & tricks om campagnes te optimaliseren en er alles uit te halen.
Dag 3: verder de diepte in
Bij dag 3 leer je nog meer extra functionaliteiten kennen. Zo ontpop je je tot een specialist die echt alles uit Google Ads haalt.- Hoe zet je gespecialiseerde campagnetypen in het Zoeknetwerk (o.a. dynamische zoekadvertenties en Google Shopping effectief in?
- Leer de prestatieplanner te gebruiken om bijvoorbeeld de geschatte prestaties in te zien en de verschillen tussen seizoenen te ontdekken.
- Ontdek hoe je dankzij de optimalisatiescore (aanbevelingen van Google) nog meer uit campagnes haalt.
- Beheer je accounts en campagnes efficiënt via één Google Ads-managersaccount.
- Hoe maak je zo slim mogelijk gebruik van de Google Ads Editor?
- Leer hoe je efficiënt rapporten creëert met de rapporteditor!
- Krijg alle voorbereiding die je nodig hebt om het Google Ads-examen goed in te gaan.
- Leg het Google Ads Search-examen af.
Dag 1: Google Ads - the basics
Op dag 1 volg je de training ‘Google Ads voor beginners’. Het volgende komt aan bod:- Hoe werkt Google Ads en wat zijn de kernbegrippen?
- Hoe pas je AI-gestuurde zoekadvertenties en campagnes slim toe?
- Je Google Ads-account structureren (via campagnes en advertentiegroepen)
- Hoe kies je de juiste campagne-instellingen (o.a. type netwerk, budget, taal- en locatietargeting)?
- Hoe vind je via zoekwoordenonderzoek de juiste zoektermen en hoe implementeer je die via zoekwoordtypen (met gebruik van AI)?
- Zo schrijf jij aantrekkelijke advertentieteksten waar je lezer niet omheen kan (en laat je AI jou daarbij helpen).
- Welke mogelijkheden zijn er voor biedmanagement?
- Hoe koppel je Google Ads aan Google Analytics 4?
- Zo maak je conversies meetbaar!
- Ga aan de slag met de geavanceerde meetoplossingen.
Dag 2: Google Ads op gevorderd niveau
Op dag 2 doe je de training ‘Google Ads voor gevorderden’ en duik je dus een stuk dieper in alle mogelijkheden met Google Ads.- Hoe stel je (slimme) geautomatiseerde biedstrategieën in (en hoe gebruik je AI daarbij)?
- Haal alles uit je campagnes en leer hoe je geavanceerde campagne-instellingen toepast.
- Hoe zet je advertentiecomponenten slim in om jouw campagne (nog) succesvoller te maken?
- Hoe spits je advertenties toe op jouw ideale klant (met locatie invoegen, zoekwoorden invoegen of een aftelfunctie)?
- Hoe kun je de campagneresultaten meten (o.a. segmenteren, veilinggegevens en kwaliteitsscores)?
- Zo evalueer je de resultaten om je campagne verder te verbeteren (o.a. qua zichtbaarheid, websiteverkeer, conversie en rendement).
- Krijg de beste tips & tricks om campagnes te optimaliseren en er alles uit te halen.
Dag 3: verder de diepte in
Bij dag 3 leer je nog meer extra functionaliteiten kennen. Zo ontpop je je tot een specialist die echt alles uit Google Ads haalt.- Hoe zet je gespecialiseerde campagnetypen in het Zoeknetwerk (o.a. dynamische zoekadvertenties en Google Shopping effectief in?
- Leer de prestatieplanner te gebruiken om bijvoorbeeld de geschatte prestaties in te zien en de verschillen tussen seizoenen te ontdekken.
- Ontdek hoe je dankzij de optimalisatiescore (aanbevelingen van Google) nog meer uit campagnes haalt.
- Beheer je accounts en campagnes efficiënt via één Google Ads-managersaccount.
- Hoe maak je zo slim mogelijk gebruik van de Google Ads Editor?
- Leer hoe je efficiënt rapporten creëert met de rapporteditor!
- Krijg alle voorbereiding die je nodig hebt om het Google Ads-examen goed in te gaan.
- Leg het Google Ads Search-examen af.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.