Google Analytics 4 gevorderden (virtueel)
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeVirtueel 24 okt. 2024check_circle Startgarantie Toon roosterevent 24 oktober 2024, 10:00-16:00, Virtueel, Google Analytics 4 gevorderden |
Beschrijving
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Waarom een training bij Edumia?
★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of
digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 725 ervaringen)
★ 7 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de
beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
- Je verkrijgt diepgaande kennis over Google Analytics 4, zodat je zelf accounts kunt opzetten en geavanceerd kunt inrichten.
- Je verkrijgt diepgaande kennis over geavanceerde tracking technologieën (o.a. cross domain- en e-commerce tracking en de telmethode van belangrijke gebeurtenissen aanpassen), zodat je ieder Google Analytics 4 account kunt voorzien van de voor dat account meest geschikte tracking implementatie.
- Je kunt belangrijke online marketing activiteiten meetbaar maken en interpreteren.
- Je kunt de belangrijke KPI’s van je website inzichtelijk maken en interpreteren via conversies en trechters.
- Je kunt zelf geavanceerde rapporten (verkenningen) opstellen die de wensen van jou en/of een organisatie bevatten.
- Op basis van grondige geavanceerde statistische analyses leer je kansen ontdekken, zodat je het rendement van een website kunt verhogen.
- De training wordt gebaseerd op het eigen Google Analytics 4 account (en aanvullend je vragen), zodat je direct tijdens en na de training met concrete verbeterpunten aan de slag kunt.
- Bij afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.
Voorkennis
Voorkennis van Google Analytics 4 is noodzakelijk. Beheers je vrijwel ieder van de onderwerpen die aan bod komen van de Google Analytics 4 basis training? Dan is de Google Analytics 4 gevorderden training de meest geschikte training voor jou.- Korte terugblik op de Google Analytics 4 basis training.
- Geavanceerde inrichting van Google Analytics 4 (o.a.):
- Campagneverkeer meetbaar maken (via UTM-tagging) en analyseren.
- Verkeersbronnen uitsluiten van rapporten.
- Cross-domain tracking instellen.
- Zoekopdrachten op de site meetbaar maken.
- Tools koppelen aan Google Analytics 4.
- Gebeurtenissen (en belangrijke gebeurtenissen) meetbaar maken met Google Tag Manager.
- E-commerce tracking.
- Verkenningsrapporten instellen en analyseren (o.a. pad- en trechteranalyse).
- Impact van attributiemodellen op advertenties.
- Attributiepaden analyseren.
- Korte terugblik op de Google Analytics 4 basis training.
- Geavanceerde inrichting van Google Analytics 4 (o.a.):
- Campagneverkeer meetbaar maken (via UTM-tagging) en analyseren.
- Verkeersbronnen uitsluiten van rapporten.
- Cross-domain tracking instellen.
- Zoekopdrachten op de site meetbaar maken.
- Tools koppelen aan Google Analytics 4.
- Gebeurtenissen (en belangrijke gebeurtenissen) meetbaar maken met Google Tag Manager.
- E-commerce tracking.
- Verkenningsrapporten instellen en analyseren (o.a. pad- en trechteranalyse).
- Impact van attributiemodellen op advertenties.
- Attributiepaden analyseren.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.