Cursus Commercieel Handelen
Startdata en plaatsen
placeApeldoorn 18 apr. 2024 tot 25 apr. 2024Toon rooster event 18 april 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 event 25 april 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 2 |
placeUtrecht 18 apr. 2024 tot 25 apr. 2024Toon rooster event 18 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 event 25 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 2 |
computer Online: Virtueel 18 apr. 2024 tot 25 apr. 2024Toon rooster event 18 april 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 event 25 april 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 2 |
placeApeldoorn 17 mei. 2024 tot 24 mei. 2024Toon rooster event 17 mei 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 event 24 mei 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 2 |
placeUtrecht 17 mei. 2024 tot 24 mei. 2024Toon rooster event 17 mei 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 event 24 mei 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 2 |
computer Online: Virtueel 17 mei. 2024 tot 24 mei. 2024Toon rooster event 17 mei 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 event 24 mei 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 2 |
placeApeldoorn 17 jun. 2024 tot 24 jun. 2024Toon rooster event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 2 |
placeUtrecht 17 jun. 2024 tot 24 jun. 2024Toon rooster event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 2 |
computer Online: Virtueel 17 jun. 2024 tot 24 jun. 2024Toon rooster event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 2 |
placeApeldoorn 16 jul. 2024 tot 23 jul. 2024Toon rooster event 16 juli 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 event 23 juli 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 2 |
placeUtrecht 16 jul. 2024 tot 23 jul. 2024Toon rooster event 16 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 event 23 juli 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 2 |
computer Online: Virtueel 16 jul. 2024 tot 23 jul. 2024Toon rooster event 16 juli 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 event 23 juli 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 2 |
placeApeldoorn 14 aug. 2024 tot 21 aug. 2024Toon rooster event 14 augustus 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 event 21 augustus 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 2 |
placeUtrecht 14 aug. 2024 tot 21 aug. 2024Toon rooster event 14 augustus 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 event 21 augustus 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 2 |
computer Online: Virtueel 14 aug. 2024 tot 21 aug. 2024Toon rooster event 14 augustus 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 event 21 augustus 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 2 |
placeApeldoorn 12 sep. 2024 tot 19 sep. 2024Toon rooster event 12 september 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 event 19 september 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 2 |
placeUtrecht 12 sep. 2024 tot 19 sep. 2024Toon rooster event 12 september 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 event 19 september 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 2 |
computer Online: Virtueel 12 sep. 2024 tot 19 sep. 2024Toon rooster event 12 september 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 1 event 19 september 2024, 09:30-16:30, Virtueel, Dag 2 |
placeApeldoorn 11 okt. 2024 tot 18 okt. 2024Toon rooster event 11 oktober 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 1 event 18 oktober 2024, 09:30-16:30, Apeldoorn, Dag 2 |
placeUtrecht 11 okt. 2024 tot 18 okt. 2024Toon rooster event 11 oktober 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 1 event 18 oktober 2024, 09:30-16:30, Utrecht, Dag 2 |
Beschrijving
Welkom bij de Cursus Commercieel Handelen
Bent u werkzaam in een commerciële organisatie? Dan hebt u regelmatig te maken met tegengestelde belangen in uw onderhandelingen over offertes, contracten en projectvoorstellen. Dan wordt klantgericht en daadkrachtig denken en handelen van u verwacht. Overtuigingskracht, zelfverzekerdheid en kennis van klantgedrag staan voorop in deze cursus.
Tijdens de cursus
U verdiept uw zelfinzicht en buigt zich over de vraag wat precies uw commerciële bijdrage aan de organisatie is. Daarnaast verbetert u uw commerciële en communicatieve vaardigheden en leert u hoe u zowel mondeling als schriftelijk sterk en overtuigend over kunt komen.
Na de cursus
U verwerft ge…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Welkom bij de Cursus Commercieel Handelen
Bent u werkzaam in een commerciële organisatie? Dan hebt u regelmatig te maken met tegengestelde belangen in uw onderhandelingen over offertes, contracten en projectvoorstellen. Dan wordt klantgericht en daadkrachtig denken en handelen van u verwacht. Overtuigingskracht, zelfverzekerdheid en kennis van klantgedrag staan voorop in deze cursus.
Tijdens de cursus
U verdiept uw zelfinzicht en buigt zich over de vraag wat precies uw commerciële bijdrage aan de organisatie is. Daarnaast verbetert u uw commerciële en communicatieve vaardigheden en leert u hoe u zowel mondeling als schriftelijk sterk en overtuigend over kunt komen.
Na de cursus
U verwerft gemakkelijker opdrachten met als resultaat een hoger rendement. Daarnaast herkent u zakelijke kansen en leert u deze omzetten in verkoop.
De cursus bestaat uit een vijftal modulen die samen twee lesdagen beslaan. De volgende modulen worden behandeld:
Kwaliteit, prijs en service leidt naar de klant
De klant is koning. Omwille van de concurrentie is commercieel handelen niet meer weg te denken uit onze economie. De overlevingsfactor van een bedrijf bestaat uit producten die net even anders zijn dan van de concurrent. Kwaliteit, prijs en service zijn hier de sleutelwoorden.
Product-Markt-Combinatie (PMC)
Binnen iedere markt is er een duidelijke relatie tussen de verschillende doelgroepen en de prijs die zij bereid zijn te betalen. De relatie tussen markt, doelgroep, product en dienst staat in deze module centraal.
Het proces van communiceren
Zendergebonden communicatie is ouderwets en weinig effectief. Toch zijn er nog steeds ondernemers en andere managers die graag zichzelf horen spreken en zich niet afvragen of de doelgroepen op hun boodschap zitten te wachten. Wie effectief wil communiceren, verdiept zich optimaal in de ontvanger. Hoe bereik ik hem en hoe wil hij bereikt worden? Alles over dit proces tijdens deze derde module.
Commerciële kansen omzetten in verkoop?
Blinde vlekken worden onthuld en commerciële kansen worden aangegrepen tijdens de praktijkcases binnen deze module. U leert deze commerciële kansen herkennen en leert contracterend denken en handelen.
Commerciële gesprekstechnieken
Alle aspecten van verschillende commerciële gesprekstechnieken komen tijdens deze afsluitende module aan de orde. U leert de effecten van diverse gesprekstechnieken door middel van opdrachten en rollenspellen. Daarnaast scherpt u uw eigen gesprekstechnieken aan door de rollenspellen vanuit de klant en de verkoper te oefenen.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.