Employer Branding

Tijdsduur

Employer Branding

Emerce Academy
Logo van Emerce Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Emerce Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Een sterke employer brand laat de mensen achter het bedrijf zien en maakt de cultuur in jullie bedrijf tastbaar. Het reflecteert wie jullie zijn als werkgever en waarom werknemers zo graag voor jullie werken. Een sterke employer brand maakt je bedrijf aantrekkelijk, zelfs voor talenten die niet actief op zoek zijn naar een andere baan.

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven met een sterke employer brand:

  • twee keer zoveel job applications ontvangen.
  • hun recruitment kosten verlagen met gemiddeld 43%.
  • talent gemakkelijker aantrekken en mobiliseren om te solliciteren.

Omschrijving

We beginnen met essentiële kennis over LinkedIn en Employer Branding, vervolgens gaat iedere deelnemer aan de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Merkontwikkeling, Brand Management, NIMA Marketing-B, Mediaplanning en Marktonderzoek.

Een sterke employer brand laat de mensen achter het bedrijf zien en maakt de cultuur in jullie bedrijf tastbaar. Het reflecteert wie jullie zijn als werkgever en waarom werknemers zo graag voor jullie werken. Een sterke employer brand maakt je bedrijf aantrekkelijk, zelfs voor talenten die niet actief op zoek zijn naar een andere baan.

Uit onderzoek blijkt dat bedrijven met een sterke employer brand:

  • twee keer zoveel job applications ontvangen.
  • hun recruitment kosten verlagen met gemiddeld 43%.
  • talent gemakkelijker aantrekken en mobiliseren om te solliciteren.

Omschrijving

We beginnen met essentiële kennis over LinkedIn en Employer Branding, vervolgens gaat iedere deelnemer aan de slag met het bouwen van de pilaren voor zijn of haar employer brand. Ook leer je hoe je de impact van je employer brand kunt meten.

Daarna zoomen we in op branding & content. Je leert hoe een sterke contentstrategie op LinkedIn eruit ziet. Aan de hand van voorbeelden analyseren we welke content goed werkt op LinkedIn. Als laatste onderdeel van de deep dive bespreken we hoe je interne ‘brand ambassadors’ kunt inzetten en mobiliseren. 

We sluiten af met de “one next step” waarmee je de geleerde informatie in de praktijk gaat brengen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)