Programmatic Advertising

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Emerce opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Emerce opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Programmatic Advertising
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Siska Losekoot - Laurense
Marketeer
8
Programmatic Advertising

"Het is een praktische specialistische opleiding. Je zet bijvoorbeeld zelf een campagne live. Trainer helpt daar goed bij. Ook buiten cursus tijd. Voor mij als marketeer (geen online marketeer) was het zeker interessant. Maar best een hoog niveau." - 02-10-2019 07:56

"Het is een praktische specialistische opleiding. Je zet bijvoorbeeld zelf een campagne live. Trainer helpt daar goed bij. Ook buiten cursus … alles lezen - 02-10-2019 07:56

Startdata en plaatsen

In Amsterdam, Leusden en Utrecht
16 apr. 2020 tot 23 apr. 2020
Toon rooster
event 16 april 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 23 april 2020, 09:30-16:30, Dag 2
In Amsterdam, Leusden en Utrecht
3 sep. 2020 tot 10 sep. 2020
Toon rooster
event 3 september 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 10 september 2020, 09:30-16:30, Dag 2
In Amsterdam, Leusden of Utrecht
1 dec. 2020 tot 8 dec. 2020
Toon rooster
event 1 december 2020, 09:30-16:30, Dag 1
event 8 december 2020, 09:30-16:30, Dag 2

Beschrijving

Programmatic Online Advertising wordt steeds belangrijker en is niet meer weg te denken uit de online marketing mix.

Met Programmatic Advertising werk je met systemen die automatisch bieden op voor jouw relevante media en channels. Zo bereik je altijd de juiste persoon met de juiste boodschap tegen de juiste prijs. Je dient echter wel van te voren de systemen ‘in te regelen’ en prijzen en resultaten te kunnen verbinden. Doe je dat goed, dan ben je vaak sneller, beter en goedkoper uit dan de traditionele wijze van online mediaplanning omdat je jouw doelgroep optimaal kunt targeten in de juiste fase van de journey.
Het opzetten van een succesvolle campagne is echter niet eenvoudig. Er zijn vee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Campagne management, Reputatiemanagement, Zoekwoorden-onderzoek, Zoekmachine adverteren (SEA) en Google Ads.

Programmatic Online Advertising wordt steeds belangrijker en is niet meer weg te denken uit de online marketing mix.

Met Programmatic Advertising werk je met systemen die automatisch bieden op voor jouw relevante media en channels. Zo bereik je altijd de juiste persoon met de juiste boodschap tegen de juiste prijs. Je dient echter wel van te voren de systemen ‘in te regelen’ en prijzen en resultaten te kunnen verbinden. Doe je dat goed, dan ben je vaak sneller, beter en goedkoper uit dan de traditionele wijze van online mediaplanning omdat je jouw doelgroep optimaal kunt targeten in de juiste fase van de journey.
Het opzetten van een succesvolle campagne is echter niet eenvoudig. Er zijn veel begrippen, partijen en systemen betrokken en voor velen lijkt het een blackbox. In deze opleiding leer je hoe je dit doet.

De opleiding Programmatic Advertising verdiept je kennis van programmatic online display advertising en geeft je een voorsprong in de zwaar concurrerende markt van online media, digital marketing en e-commerce. Na afronding van de opleiding beschik je niet alleen over de laatste kennis en inzichten, maar weet je deze kennis ook toe te passen in de praktijk. Je krijgt de mogelijkheid om vraagstukken voor te leggen aan onze experts en te bespreken met medecursisten voor een optimaal leereffect. Ook ga je zelf een echte programmatic advertising campagne opzetten, zo pas je de opgedane kennis meteen toe in de praktijk.

De opleiding Programmatic Advertising is bedoeld voor de (online) marketing professional of manager, media-adviseur of planner, projectmanager of (display) consultant. Je hebt al veel kennis van online marketing en advertising en wil je nu ook verdiepen in programmatic advertising en zo je resultaat van je online advertising campagnes verbeteren. Je wilt nu een echte gesprekspartner worden voor adverteerder, mediabureau of publisher op het gebied van Programmatic Online Display Advertising.


Na de opleiding Programmatic Advertising ben je een gesprekspartner voor adverteerder, mediabureau en/ of uitgever op het gebied van programmatic en in staat om je online display advertising strategie verder te professionaliseren. De opleiding geeft je inzicht in de laatste ontwikkelingen op het gebied van programmatic en online advertising en draagt bij aan een hoger rendement van je online marketing strategie

8
Gemiddeld cijfer voor Programmatic Advertising
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Siska Losekoot - Laurense
Marketeer
8
Programmatic Advertising

"Het is een praktische specialistische opleiding. Je zet bijvoorbeeld zelf een campagne live. Trainer helpt daar goed bij. Ook buiten cursus tijd. Voor mij als marketeer (geen online marketeer) was het zeker interessant. Maar best een hoog niveau." - 02-10-2019 07:56

"Het is een praktische specialistische opleiding. Je zet bijvoorbeeld zelf een campagne live. Trainer helpt daar goed bij. Ook buiten cursus … alles lezen - 02-10-2019 07:56

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)