(Internationaal) solliciteren

De cursus van Etiquette à la carte is niet beschikbaar meer op Springest.

check_box_outline_blank

Telefoniste-receptioniste

Logo van Laudius
|META_INFO|

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, k…

check_box_outline_blank

Persoonlijk Imago

Logo van Global Etiquettes
|META_INFO|

 Zelfvertrouwen door de juiste uitstraling voor elke gelegenheid Vergroot je kansen door een geweldige presentatie van jezelf. De sleutel …

check_box_outline_blank

Groepstraining / instructie BHV ( voor 5-8 deelnemers , 1 dag )

Logo van P.T.C. Opleidingen
|META_INFO|

Hopelijk overkomt u het niet, maar het kan gebeuren, een ongeluk of brand in uw bedrijf. Vaak duurt het enige tijd voordat de professionele…

check_box_outline_blank

Loonbeslag

Logo van Rendement Uitgeverij BV
|META_INFO|

Voorkom nog grotere geldzorgen van uw werknemers! Steeds meer mensen hebben financiële problemen. Door hoge schulden kan er beslag worden g…

check_box_outline_blank

Sales training: Telefonische verkooptraining / Telefoneren / Telesales / Commerciële vaardigheden

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-…

check_box_outline_blank

CV Anno Nu

Logo van Solid Sense BV
|META_INFO|

CV Anno Nu The art of presenting yourself Als je een volgende stap wilt zetten in je loopbaan, is het belangrijk om een cv te hebben dat he…

check_box_outline_blank

Actualiteitendag voor de internationale payroller

Logo van Grensoverschrijdend werken
|META_INFO|

Actualiteitendag voor de internationale payroller Donderdag 7 november 2013 Tijd: 09.30 - 16.30 uur Locatie: Gebouw EY Stad: Eindhoven Als …

check_box_outline_blank

Succesvol solliciteren

Logo van Learnit
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

De eerste indruk die je maakt is vaak bepalend, met name bij solliciteren. Op het moment dat je de hand van je gesprekspartner schudt, heef…