Zakelijke communicatie

De cursus van Etiquette à la carte is niet beschikbaar meer op Springest.

check_box_outline_blank

Praktisch Leidinggeven | 2dgn

Logo van Persoonlijk leiderschap
|META_INFO|

Praktisch LeidinggevenHet beste resultaat behaal je door medewerkers te laten doen waar ze goed in zijn en wat ze leuk vinden. Luisteren na…

check_box_outline_blank

Doelgericht Communiceren met Cursisten

Logo van Competence Factory
|META_INFO|

Voor docenten, trainers en coaches Hoe ga je om met (moeilijke) cursisten? Leer tijdens deze training je persoonlijke allergieën herkennen …

check_box_outline_blank

Zakelijke gesprekken voeren

Logo van LVE | Loo van Eck Communicatie
|META_INFO|

Na afloop van de training Goede gesprekken voeren van LVE Communicatie ... ... heeft u meer gespreksvaardigheden in huis om een goed gespre…

check_box_outline_blank

Effectief communiceren

Logo van Projectmanagement-training.nl
|META_INFO|

Effectief communiceren is onmisbaar voor een goede samenwerking. Voor leiders van groepen is het effectief communiceren cruciaal in het stu…

check_box_outline_blank

Training gesprekstechnieken

Logo van Extra Trainers
|META_INFO|

Maak duidelijk wat je bedoelt en zorg dat je bewust bent van wat je zegt en doet. Gebruik je lichaamstaal en je stem om je woorden kracht b…

check_box_outline_blank

Effectief lesgeven met NLP

Logo van NLPXperience
|META_INFO|

Een training voor docenten om optimaal te functioneren in de klas, voor nog betere resultaten. Vol praktische oefeningen, achtergronden en …

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren in de zorg en overheidssector

Logo van IMPEC training/advies en coaching
|META_INFO|

Vele zorginstellingen/ overheidsinstellingen hebben in hun mission statement staan dat ze gastvrij zijn en klanten centraal stellen. Echter…