MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Amsterdam event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Arnhem event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Den Haag event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Eindhoven event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Groningen event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Hengelo event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Rotterdam event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Utrecht event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 23 dec. 2024 tot 17 jan. 2025Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Zwolle event 3 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 10 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 17 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Den Haag event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Groningen event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Hengelo event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 20 jan. 2025 tot 10 feb. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 27 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 3 februari 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 10 februari 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 18 feb. 2025 tot 11 mrt. 2025Toon rooster event 18 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 25 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 4 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 11 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 18 feb. 2025 tot 11 mrt. 2025Toon rooster event 18 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 25 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 4 maart 2025, 09:30-16:30, Arnhem event 11 maart 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
Beschrijving
This course MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management.Doelgroep
The audience for this course are functional consultants with customer service expertise.
Resultaat
In this course, you learn to:
- Manage cases, Knowledge Management, and feedback
- Implement scheduling and routing
- Implement Dynamics 365 Contact Center
- Manage analytics, visualizations, and insights
- Extend Customer Service by using Microsoft Power Platform
- Implement Connected Customer Service
- Implement routing
Voorkennis
The prerequisites of this course are:
- Knowledge of Compreh…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
The audience for this course are functional consultants with customer service expertise.
Resultaat
In this course, you learn to:
- Manage cases, Knowledge Management, and feedback
- Implement scheduling and routing
- Implement Dynamics 365 Contact Center
- Manage analytics, visualizations, and insights
- Extend Customer Service by using Microsoft Power Platform
- Implement Connected Customer Service
- Implement routing
Voorkennis
The prerequisites of this course are:
- Knowledge of Comprehensive understanding of the customer service application's role in relationship to the Dynamics 365 suite of apps.
- Knowledge of Basic understanding of the solution architecture.
Programma
The modules below are discussed during the course.
Manage cases, Knowledge Management, and feedback (40–45%)
- Create and manage cases
- Define and configure foundational Customer Service components
- Create and administer Knowledge Management
- Capture customer feedback by using Customer Voice
- Manage collaboration
- Manage Copilot features
- Create and manage SLAs for cases
Implement scheduling and routing (10–15%)
- Configure service scheduling
- Configure routing
Implement Dynamics 365 Contact Center (20–25%)
- Deploy Contact Center
- Manage channels
- Configure agent productivity features
- Configure agent workspaces
Extend Customer Service by using Microsoft Power Platform (15–20%)
- Configure model-driven apps for Customer Service
- Create custom apps for Customer Service
- Implement Copilot Studio for Customer Service scenarios
Leermateriaal
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen.
Certificering
Wij zijn geaccrediteerd voor het afnemen van Microsoft examens. Door het volgen van deze training bereid je je voor op het officiële examen ‘MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany & Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.