MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 23 dec. 2024Toon rooster event 23 december 2024, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 20 jan. 2025Toon rooster event 20 januari 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 18 feb. 2025Toon rooster event 18 februari 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 18 feb. 2025Toon rooster event 18 februari 2025, 09:30-16:30, Arnhem |
Beschrijving
This course MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM) will provide you with a broad introduction to the customer engagement capabilities of Dynamics 365.Doelgroep
The audience for this course are IT professionals, business stakeholders and others who want to be exposed to the customer engagement capabilities of Dynamics 365
Resultaat
In this course, you learn to:
- Describe Dynamics 365 Customer Insights
- Describe Dynamics 365 Sales
- Describe Dynamics 365 Customer Service
- Describe Dynamics 365 Field Service
- Explore the core capabilities of customer engagement apps in Dynamics 365
Voorkennis
The prerequisites of this course are:
- Fundamental understanding of customer engagement princip…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
The audience for this course are IT professionals, business stakeholders and others who want to be exposed to the customer engagement capabilities of Dynamics 365
Resultaat
In this course, you learn to:
- Describe Dynamics 365 Customer Insights
- Describe Dynamics 365 Sales
- Describe Dynamics 365 Customer Service
- Describe Dynamics 365 Field Service
- Explore the core capabilities of customer engagement apps in Dynamics 365
Voorkennis
The prerequisites of this course are:
- Fundamental understanding of customer engagement principles and business operations.
Programma
The modules below are discussed during the course.
Describe Dynamics 365 Customer Insights (15–20%)
- Explore Customer Insights - Journeys
- Describe Customer Insights - Data
Describe Dynamics 365 Sales (20–25%)
- Explore Sales
- Describe Sales capabilities and related apps
Describe Dynamics 365 Customer Service (20–25%)
- Explore Customer Service
- Describe Customer Service capabilities and related apps
Describe Dynamics 365 Field Service (15–20%)
- Explore Field Service
- Describe capabilities related to Field Service
Explore the core capabilities of customer engagement apps in Dynamics 365 (15–20%)
- Describe the foundations of customer engagement apps
- Describe shared activities and integration options in customer engagement apps
Leermateriaal
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen.
Certificering
Wij zijn geaccrediteerd voor het afnemen van Microsoft examens. Door het volgen van deze training bereid je je voor op het officiële examen ‘MB-910: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany & Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.