Opleiding Contactcenter Medewerker

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Fabius Opleidingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Fabius Opleidingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAlmere
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Almere, Training
placeAmsterdam
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Amsterdam, Training
placeDeventer
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 09:00-12:00, Deventer, Training
placeDrachten
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Drachten, Training
placeHengelo
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Hengelo, Training
placeLeeuwarden
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Leeuwarden, Training
placeLelystad
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Lelystad, Training
placeZaandam
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Zaandam, Training
placeZwolle
20 sep. 2021
Toon rooster
event 20 september 2021, 19:00-22:00, Zwolle, Training
placeDeventer
21 sep. 2021
Toon rooster
event 21 september 2021, 19:00-22:00, Deventer, Training
placeAlkmaar
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 19:00-22:00, Alkmaar, Training
placeAlmelo
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 09:00-12:00, Almelo, Training
placeBeverwijk
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 19:00-22:00, Beverwijk, Training
placeDen Helder
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 19:00-22:00, Den Helder, Training
placeEnschede
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 09:00-12:00, Enschede, Training
placeHoorn
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 09:00-12:00, Hoorn, Training
placePurmerend
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 09:00-12:00, Purmerend, Training
placeZwolle
22 sep. 2021
Toon rooster
event 22 september 2021, 09:00-12:00, Zwolle, Training
placeAlmelo
23 sep. 2021
Toon rooster
event 23 september 2021, 19:00-22:00, Almelo, Training
placeAssen
23 sep. 2021
Toon rooster
event 23 september 2021, 19:00-22:00, Assen, Training

Beschrijving

Fabius Opleidingen bestaat meer dan 30 jaar en is een door het NRTO erkende particuliere opleider voor volwassenen (vanaf 18 jaar). Fabius verzorgt korte, praktijkgerichte opleidingen en trainingen op mbo-niveau op het gebied van kantoor- en boekhoudopleidingen, computertrainingen (MS Office) en trainingen die aansluiten bij de opleidingen. Alle opleidingen en trainingen zijn afgestemd op de arbeidsmarkt waardoor een cursist na een opleiding of training direct met het geleerde aan de slag kan. Want: ‘Goed opgeleid zijn, Werkt!’

Contactcenter medewerkers zijn veel gevraagd. Ze hebben een natuurlijk gevoel voor verkopen en dat maakt hen waardevol voor werkgevers. Ze zijn klant- en servicegericht en in staat verkoopmogelijkheden te signaleren.

Je leert alle werkzaamheden die werkgevers van je verwachten in dit soort functies. Je krijgt een goede basis waardoor je breed inzetbaar bent en gemakkelijk verder kunt in de commerciële richting. Onderstaand de belangrijkste onderwerpen.

  • Effectief werken met Outlook en Word en Excel
  • Kantoorpraktijk (communicatie; klantgericht handelen; georganiseerd werken; etc.)
  • Blind typen
  • Verkoop (o.a. (soorten) verkoopgesprekken; service en klachtafhandeling)
  • Telefonische acquisitie

Hier…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Fabius Opleidingen bestaat meer dan 30 jaar en is een door het NRTO erkende particuliere opleider voor volwassenen (vanaf 18 jaar). Fabius verzorgt korte, praktijkgerichte opleidingen en trainingen op mbo-niveau op het gebied van kantoor- en boekhoudopleidingen, computertrainingen (MS Office) en trainingen die aansluiten bij de opleidingen. Alle opleidingen en trainingen zijn afgestemd op de arbeidsmarkt waardoor een cursist na een opleiding of training direct met het geleerde aan de slag kan. Want: ‘Goed opgeleid zijn, Werkt!’

Contactcenter medewerkers zijn veel gevraagd. Ze hebben een natuurlijk gevoel voor verkopen en dat maakt hen waardevol voor werkgevers. Ze zijn klant- en servicegericht en in staat verkoopmogelijkheden te signaleren.

Je leert alle werkzaamheden die werkgevers van je verwachten in dit soort functies. Je krijgt een goede basis waardoor je breed inzetbaar bent en gemakkelijk verder kunt in de commerciële richting. Onderstaand de belangrijkste onderwerpen.

  • Effectief werken met Outlook en Word en Excel
  • Kantoorpraktijk (communicatie; klantgericht handelen; georganiseerd werken; etc.)
  • Blind typen
  • Verkoop (o.a. (soorten) verkoopgesprekken; service en klachtafhandeling)
  • Telefonische acquisitie

Hieronder nog wat praktische zaken.

  • 40 wekelijkse lessen van 3 uur met per les gemiddeld 3 tot 5 uur aan huiswerk
  • De opleiding bestaat uit 6 modules met per module een examen
  • Er is geen les tijdens de schoolvakanties
  • Er wordt geen specifieke vooropleiding vereist
  • De opleiding wordt aangeboden door heel Nederland, in de ochtend (9 tot 12 uur) en in de avond (19 tot 22 uur)
  • Na deze opleiding kun je verder in de commerciële richting

Kijk voor meer informatie op www.fabiusopleidingen.nl.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)