Training Growth hacking

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 28 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
28 sep. 2021 tot 5 okt. 2021
Toon rooster
event 28 september 2021, 09:30-16:30, Utrecht
event 5 oktober 2021, 09:30-16:30, Utrecht
placeVirtual classroom
8 dec. 2021 tot 17 dec. 2021
Toon rooster
event 8 december 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom
event 10 december 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom
event 15 december 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom
event 17 december 2021, 09:30-12:30, Virtual classroom

Beschrijving

Vind de perfecte product/markt-fit door data, marketing en techniek

Ben jij op zoek naar structurele groei voor jouw organisatie? Wil je keuzes maken op basis van relevante data? En wil je nog beter aansluiten bij de behoefte van je doelgroep?

Dan is growth hacking iets voor jou! Hierbij omarm je de mindset en het proces van continu experimenteren. Met korte data-experimenten maak je meetbaar wat wél en wat niet werkt. Op deze manier werk je stap-voor-stap naar een perfecte product/market-fit en een marketingstrategie die geweldige resultaten oplevert. Kortom: het recept voor structurele groei van jouw organisatie.

Resultaat

  • Je weet wat de growth hacking-mindset is.
  • Je weet hoe het growth h…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Growth Hacking, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Viral marketing.

Vind de perfecte product/markt-fit door data, marketing en techniek

Ben jij op zoek naar structurele groei voor jouw organisatie? Wil je keuzes maken op basis van relevante data? En wil je nog beter aansluiten bij de behoefte van je doelgroep?

Dan is growth hacking iets voor jou! Hierbij omarm je de mindset en het proces van continu experimenteren. Met korte data-experimenten maak je meetbaar wat wél en wat niet werkt. Op deze manier werk je stap-voor-stap naar een perfecte product/market-fit en een marketingstrategie die geweldige resultaten oplevert. Kortom: het recept voor structurele groei van jouw organisatie.

Resultaat

  • Je weet wat de growth hacking-mindset is.
  • Je weet hoe het growth hacking-proces werkt.
  • Je kunt data-experimenten opzetten die groei faciliteren.
  • Je weet welke tools je nodig hebt om snel resultaat te boeken.
  • Je weet hoe je producten ontwikkelt die perfect aansluiten bij je doelgroep.
  • Je weet hoe je klanten aantrekt en converteert op een schaalbare manier.
  • Je hebt in de training de eerste experimenten voor jouw organisatie al opgezet.

Voor wie

Deze training is voor iedereen die op zoek is naar een mindset en werkwijze om structureel te groeien. Denk aan: (online) marketeers, ondernemers, startups en marketing managers. Basiskennis van online marketing is een vereiste. Basiskennis van data-analyse is niet vereist, maar wel handig.

Heb je deze kennis (nog) niet? Volg dan eerst de training Online Marketing (basis). Kennis van en toegang tot Google Analytics is niet vereist, maar wel een pré.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

Programma

Tijdens de training Growth hacking komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1 Kennismaken met de growth hacking-mindset en het proces.

  • Wat is growth hacking?Aansprekende voorbeelden uit de praktijk.
  • Pirate funnel: alle stappen voor groei.
  • Growth hacking-proces voor experiment-gedreven marketing.
  • Aanpak om effectief KPI’s te verbeteren.
  • Kennismaken met growth hacking-tools en technieken.

Dag 2 Kennis in praktijk brengen: growth hacking-experimenten uitvoeren & analyseren. We gaan experimenten opzetten gericht op:

  • Het valideren en verfijnen van je propositie (aanbod).
  • Het aantrekken van meer potentiële klanten.
  • Het verbeteren van conversies.
  • Het behouden van bestaande klanten.

Praktisch

De training kent startmomenten op locatie en in de virtual classroom. Benieuwd naar de praktische informatie over jouw (online) deelname?

Op locatie
  •  De training op locatie is een 2-daagse training
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet.
  •  Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
  •  Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes zijn inbegrepen.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.
  •  Al onze trainingslocaties voldoen uiteraard aan de RIVM-richtlijnen.
  •  In het geval van nieuwe of strengere coronamaatregelen vindt deze training online plaats in een virtual classroom.
Virtual classroom
  •  De training in de virtual classroom wordt verdeeld over 4 dagdelen
  •  Je profiteert van €200 virtual classroom-voordeel.
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet met een stabiele internetverbinding die geschikt is voor videobellen. Het is aan te raden een headset te gebruiken met een goed werkende microfoon.
  •  Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Interactief: voldoende gelegenheid om vragen te stellen, cases in te brengen en mee te denken met je medecursisten.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.

Erkenning accreditatie

  • Digitaal certificaat van deelname
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille Vlaanderen
  • Cedeo-erkend

Deze training is voor iedereen die op zoek is naar een mindset en werkwijze om structureel te groeien. Denk aan: (online) marketeers, ondernemers, startups en marketing managers.
Basiskennis van online marketing is een vereiste. Basiskennis van data-analyse is niet vereist, maar wel handig.

Heb je deze kennis (nog) niet? Volg dan eerst de training Online Marketing (basis). Kennis van en toegang tot Google Analytics is niet vereist, maar wel een pré.

Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.

  • Je weet wat de growth hacking-mindset is.
  • Je weet hoe het growth hacking-proces werkt.
  • Je kunt data-experimenten opzetten die groei faciliteren.
  • Je weet welke tools je nodig hebt om snel resultaat te boeken.
  • Je weet hoe je producten ontwikkelt die perfect aansluiten bij je doelgroep.
  • Je weet hoe je klanten aantrekt en converteert op een schaalbare manier.
  • Je hebt in de training de eerste experimenten voor jouw organisatie al opgezet.

Tijdens de training Growth hacking komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1
Kennismaken met de growth hacking-mindset en het proces.

  • Wat is growth hacking?Aansprekende voorbeelden uit de praktijk.
  • Pirate funnel: alle stappen voor groei.
  • Growth hacking-proces voor experiment-gedreven marketing.
  • Aanpak om effectief KPI’s te verbeteren.
  • Kennismaken met growth hacking-tools en technieken.

Dag 2
Kennis in praktijk brengen: growth hacking-experimenten uitvoeren & analyseren. We gaan experimenten opzetten gericht op:

  • Het valideren en verfijnen van je propositie (aanbod).
  • Het aantrekken van meer potentiële klanten.
  • Het verbeteren van conversies.
  • Het behouden van bestaande klanten.

Praktisch

De training kent startmomenten op locatie en in de virtual classroom. Benieuwd naar de praktische informatie over jouw (online) deelname?

Op locatie
  •  De training op locatie is een 2-daagse training
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet.
  •  Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
  •  Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes zijn inbegrepen.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.
  •  Al onze trainingslocaties voldoen uiteraard aan de RIVM-richtlijnen.
  •  In het geval van nieuwe of strengere coronamaatregelen vindt deze training online plaats in een virtual classroom.
Virtual classroom
  •  De training in de virtual classroom wordt verdeeld over 4 dagdelen
  •  Je profiteert van €200 virtual classroom-voordeel.
  •  Nodig tijdens training: een laptop of tablet met een stabiele internetverbinding die geschikt is voor videobellen. Het is aan te raden een headset te gebruiken met een goed werkende microfoon.
  •  Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats met de trainer.
  •  De groep bestaat uit maximaal 12 personen.
  •  Interactief: voldoende gelegenheid om vragen te stellen, cases in te brengen en mee te denken met je medecursisten.
  •  Studiemateriaal inbegrepen.

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)