Online cursus Aan de slag met first-party data

Tijdsduur

Online cursus Aan de slag met first-party data

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

Van een third-party naar first-party-datastrategie: dit moet je weten

Er verandert veel in de wereld van cookies. En nee, dan hebben we het niet over de fortune cookies uit de Aziatische supermarkt. We hebben het hier over third-party cookies, welke data verzamelen voor andere bronnen op jouw website.

Tot een paar jaar geleden konden marketeers rekenen op hun dagelijkse portie cookies. Maar alles staat op het punt te veranderen, want third-party cookies zullen verdwijnen. Dit heeft grote gevolgen. Wat gaat er nu precies veranderen en wat betekent dit voor je organisatie? En wat kun je doen om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf soepel blijft draaien zonder third-party cookies?

Tijdens de onlin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: JavaScript, (X)HTML & CSS, NodeJS, Angular en Front-end web development.

Van een third-party naar first-party-datastrategie: dit moet je weten

Er verandert veel in de wereld van cookies. En nee, dan hebben we het niet over de fortune cookies uit de Aziatische supermarkt. We hebben het hier over third-party cookies, welke data verzamelen voor andere bronnen op jouw website.

Tot een paar jaar geleden konden marketeers rekenen op hun dagelijkse portie cookies. Maar alles staat op het punt te veranderen, want third-party cookies zullen verdwijnen. Dit heeft grote gevolgen. Wat gaat er nu precies veranderen en wat betekent dit voor je organisatie? En wat kun je doen om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf soepel blijft draaien zonder third-party cookies?

Tijdens de online cursus ‘Aan de slag met first-party data’ leer je wat de invloed is van het verdwijnen van third-party cookies op jou als marketeer en je organisatie. Ontdek hoe je jezelf tegen de uitdagingen kunt wapenen en hoe je first-party data inzet als kracht om er beter uit te komen.

Resultaat

  • Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen op het vlak van dataverzameling
  • Je weet wat de verdwijning voor jouw organisatie en functie als marketeer kan betekenen
  • Je begrijpt dat je in actie moet komen om hierop voorbereid te zijn
  • Je kunt aan de slag met het opzetten van een first-party-datastrategie

Voor wie

De online cursus  ‘Aan de slag met first-party data’  is een aanrader voor iedereen zich op de juiste manier wil voorbereiden op de cookieloze toekomst. Aangezien dit iets is dat uiteindelijk voor elke organisatie gaat gelden: hoe eerder je ermee begint, hoe beter je voorbereid bent en hoe meer data je kunt behouden.

Denk aan: data-analisten, online marketeers en marketing managers.

Voor deze online cursus gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau. Het is handig dat je over enige basiskennis beschikt van online marketing, dataverzameling en cookies. De basisbegrippen komen tijdens de cursus kort aan bod, maar de focus ligt op het kennismaken met een gerichte, praktische aanpak die voor allerlei bedrijven toepasbaar is.

Programma

Tijdens de online cursus ‘Aan de slag met first-party data’ komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Wat verstaan we onder third-party cookies?
  • Wat betekent de verdwijning van third-party cookies?
  • Hoe bereid je je voor op marketing zonder third-party cookies?
  • Hoe zet je first-party data optimaal in?

Praktisch

On demand

  • De online cursus duurt 1 uur
  • Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
  • Te bekijken waar en wanneer jij wil
  • Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
  • Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank

De online cursus  ‘Aan de slag met first-party data’  is een aanrader voor iedereen zich op de juiste manier wil voorbereiden op de cookieloze toekomst. Aangezien dit iets is dat uiteindelijk voor elke organisatie gaat gelden: hoe eerder je ermee begint, hoe beter je voorbereid bent en hoe meer data je kunt behouden.

Denk aan: data-analisten, online marketeers en marketing managers.

Voor deze online cursus gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau. Het is handig dat je over enige basiskennis beschikt van online marketing, dataverzameling en cookies. De basisbegrippen komen tijdens de cursus kort aan bod, maar de focus ligt op het kennismaken met een gerichte, praktische aanpak die voor allerlei bedrijven toepasbaar is.

  • Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen op het vlak van dataverzameling
  • Je weet wat de verdwijning voor jouw organisatie en functie als marketeer kan betekenen
  • Je begrijpt dat je in actie moet komen om hierop voorbereid te zijn
  • Je kunt aan de slag met het opzetten van een first-party-datastrategie

Tijdens de online cursus ‘Aan de slag met first-party data’ komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Wat verstaan we onder third-party cookies?
  • Wat betekent de verdwijning van third-party cookies?
  • Hoe bereid je je voor op marketing zonder third-party cookies?
  • Hoe zet je first-party data optimaal in?

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)