Online cursus Customer Journey Mapping

Online cursus Customer Journey Mapping

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 29 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

6-stappenmethode voor het verbeteren van klantbeleving

Steeds meer producten en diensten liggen in prijs en kwaliteit zo dicht bij elkaar, waardoor zij steeds minder onderscheidend vermogen hebben. Hoe zorg je er toch voor dat klanten voor jou kiezen? Door het bieden van de beste klantbeleving! Door het in kaart brengen van jouw customer journey weet je waar je winst kunt behalen. Wat is een customer journey? Hoe breng je deze in kaart? En hoe verbeter je klantreizen voor jouw organisatie?

Deze online cursus helpt je bij het optimaliseren van jouw multichannel customer journeys aan de hand van de bewezen 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping van MilkyMap, zodat jij je kunt ondersche…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Service Excellence.

6-stappenmethode voor het verbeteren van klantbeleving

Steeds meer producten en diensten liggen in prijs en kwaliteit zo dicht bij elkaar, waardoor zij steeds minder onderscheidend vermogen hebben. Hoe zorg je er toch voor dat klanten voor jou kiezen? Door het bieden van de beste klantbeleving! Door het in kaart brengen van jouw customer journey weet je waar je winst kunt behalen. Wat is een customer journey? Hoe breng je deze in kaart? En hoe verbeter je klantreizen voor jouw organisatie?

Deze online cursus helpt je bij het optimaliseren van jouw multichannel customer journeys aan de hand van de bewezen 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping van MilkyMap, zodat jij je kunt onderscheiden met onvergetelijke klantervaringen.

Resultaat

  • Je leert hoe je in jouw organisatie huidige customer journeys in kaart brengt 
  • Je leert hoe je ideale customer journeys beschrijft
  • Je leer hoe je de transformatie maakt van huidige naar ideale customer journey 
  • Je maakt kennis met methodieken om klantinzichten te verzamelen
  • Je maakt kennis met de beproefde 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping

Voor wie

Deze training is voor iedereen die betrokken is bij het verbeteren van klantbeleving. Denk aan: marketing managers, marketingcommunicatie professionals, customer experience professionals, e-mailmarketing professionals en online marketeers.

Niveau: basis

Programma

Tijdens de training Customer Journey Mapping komen volgende onderwerpen aan bod:

  • Voorbereiden, organiseren en realiseren van customer journey-trajecten in een organisatie (incl. wie betrek je erbij?)
  • Bestaande klantreizen definiëren, in kaart brengen en optimaliseren van touchpoints
  • Klantinzichten verzamelen
  • Customer Journey Mapping: episodes, touchpoints & klantemoties
  • Voorbeelden van klantreizen van andere bedrijven

Praktisch

  • De online cursus bestaat uit 1 sessie van 1 uur
  • Volg de online cursus live (indien beschikbaar) of ontvang direct de opname.
  • Je ontvangt ook de presentatie van de trainer
  • Nodig tijdens cursus: een laptop, tablet of pc met internetverbinding
  • Tijdens de online cursus ben je niet in beeld, je hebt dus geen camera nodig.
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft een jaar beschikbaar
  • Geen reistijd: je volgt de online cursussen gewoon thuis of op kantoor

Deze training is voor iedereen die betrokken is bij het verbeteren van klantbeleving. Denk aan: marketing managers, marketingcommunicatie professionals, customer experience professionals, e-mailmarketing professionals en online marketeers.

Niveau: basis

  • Je leert hoe je in jouw organisatie huidige customer journeys in kaart brengt 
  • Je leert hoe je ideale customer journeys beschrijft
  • Je leer hoe je de transformatie maakt van huidige naar ideale customer journey 
  • Je maakt kennis met methodieken om klantinzichten te verzamelen
  • Je maakt kennis met de beproefde 6-stappenmethode voor Customer Journey Mapping

Tijdens de training Customer Journey Mapping komen volgende onderwerpen aan bod:

  • Voorbereiden, organiseren en realiseren van customer journey-trajecten in een organisatie (incl. wie betrek je erbij?)
  • Bestaande klantreizen definiëren, in kaart brengen en optimaliseren van touchpoints
  • Klantinzichten verzamelen
  • Customer Journey Mapping: episodes, touchpoints & klantemoties
  • Voorbeelden van klantreizen van andere bedrijven

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)