Online cursus Effectief bloggen voor B2B

Tijdsduur

Online cursus Effectief bloggen voor B2B

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

Van saaie updates naar inspirerende verhalen

In de wereld van B2B-marketing is het schrijven van effectieve blogs een krachtig middel om je expertise te delen, leads te genereren en je merk te versterken. Helaas worden veel blogs al snel saai en repetitief, waardoor de waardevolle kennis en visie van organisaties onbenut blijven.

In deze online cursus krijg je praktische handvatten om een doordachte blogstrategie te ontwikkelen, de juiste onderwerpen te kiezen en interne expertise te benutten. 

Met deze kennis kun je blogs creëren die niet alleen informeren, maar ook inspireren, lezers betrekken en zakelijke resultaten verbeteren.

Resultaat

  • Je blogt niet langer vanuit verplichting, maar om …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Weblogs / Bloggen, Schrijven voor het web, Content management (CMS), SEO en JavaScript.

Van saaie updates naar inspirerende verhalen

In de wereld van B2B-marketing is het schrijven van effectieve blogs een krachtig middel om je expertise te delen, leads te genereren en je merk te versterken. Helaas worden veel blogs al snel saai en repetitief, waardoor de waardevolle kennis en visie van organisaties onbenut blijven.

In deze online cursus krijg je praktische handvatten om een doordachte blogstrategie te ontwikkelen, de juiste onderwerpen te kiezen en interne expertise te benutten. 

Met deze kennis kun je blogs creëren die niet alleen informeren, maar ook inspireren, lezers betrekken en zakelijke resultaten verbeteren.

Resultaat

  • Je blogt niet langer vanuit verplichting, maar om een impact te creëren
  • Je schrijft waardevolle, onderscheidende blogs waar mensen graag de tijd voor nemen
  • Je weet hoe je de unieke kennis en visie uit je organisatie ophaalt en verwerkt in je blogs
  • Je trekt de aandacht met krachtige titels, waardoor een groter publiek je blogs leest
  • Je hebt de vaardigheid om je blogs slim te hergebruiken, zodat je het maximale uit je content haalt

Voor wie

De online cursus is interessant voor communicatieadviseurs, communicatiemedewerkers, (online) marketeers en contentmarketeers.

Voor deze training gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau. Het is handig als je voor deze online cursus al wat ervaring hebt met bloggen, maar dit is niet noodzakelijk.

Programma

Tijdens de online cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het opzetten van een doordachte blogstrategie
  • Het genereren van krachtige onderwerpideeën
  • Effectief samenwerken met leiders en experts voor input
  • Het schrijven van aansprekende titels die de aandacht trekken
  • Het slim hergebruiken en optimaliseren van je blogs

Praktisch

On demand

  • De online cursus  duurt 1 uur
  • Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
  • Te bekijken waar en wanneer jij wil
  • Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
  • Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank

De online cursus is interessant voor communicatieadviseurs, communicatiemedewerkers, (online) marketeers en contentmarketeers.

Voor deze training gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau. Het is handig als je voor deze online cursus al wat ervaring hebt met bloggen, maar dit is niet noodzakelijk.

  • Je blogt niet langer vanuit verplichting, maar om een impact te creëren
  • Je schrijft waardevolle, onderscheidende blogs waar mensen graag de tijd voor nemen
  • Je weet hoe je de unieke kennis en visie uit je organisatie ophaalt en verwerkt in je blogs
  • Je trekt de aandacht met krachtige titels, waardoor een groter publiek je blogs leest
  • Je hebt de vaardigheid om je blogs slim te hergebruiken, zodat je het maximale uit je content haalt

Tijdens de online cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het opzetten van een doordachte blogstrategie
  • Het genereren van krachtige onderwerpideeën
  • Effectief samenwerken met leiders en experts voor input
  • Het schrijven van aansprekende titels die de aandacht trekken
  • Het slim hergebruiken en optimaliseren van je blogs

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)