Online cursus Influencer marketing

Tijdsduur

Online cursus Influencer marketing

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

Succesvol samenwerken met de juiste boegbeelden voor jouw bedrijf

Een samenwerking met een bekende blogger of vlogger kan je organisatie veel opleveren, zoals unieke creatieve content en extra bereik. Hoe zet je influencer marketing effectief in? Ga je voor een populair figuur met veel volgers of kies je een relatief kleine speler? En hoe meet je de resultaten van je campagnes? Tijdens de online cursus Influencer marketing leer je de juiste boegbeelden voor je bedrijf te identificeren, hoe een relatie met deze influencers op te bouwen, welk tarief nu precies past bij hun bereik en hoe goede prijsafspraken te maken.

Resultaat

  • Je weet met welke doelstelling jij influencers kunt inzetten
  • Je ku…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Influencer marketing, Social Media, Social Media Marketing, Social media strategie en Social selling.

Succesvol samenwerken met de juiste boegbeelden voor jouw bedrijf

Een samenwerking met een bekende blogger of vlogger kan je organisatie veel opleveren, zoals unieke creatieve content en extra bereik. Hoe zet je influencer marketing effectief in? Ga je voor een populair figuur met veel volgers of kies je een relatief kleine speler? En hoe meet je de resultaten van je campagnes? Tijdens de online cursus Influencer marketing leer je de juiste boegbeelden voor je bedrijf te identificeren, hoe een relatie met deze influencers op te bouwen, welk tarief nu precies past bij hun bereik en hoe goede prijsafspraken te maken.

Resultaat

  • Je weet met welke doelstelling jij influencers kunt inzetten
  • Je kunt de juiste influencers voor je bedrijf identificeren en benaderen
  • Je weet wat de kosten zijn van een influencer
  • Je kunt effectieve influencer marketing-campagnes opzetten en uitvoeren
  • Je kunt meetbaar maken wat een influencer precies voor je bedrijf doet
  • Je hebt en basis voor een eigen influencer-marketing strategie

Voor wie

Dit webinar is voor iedereen die aan de slag wil met influencer marketing. Denk aan PR-, marketing- en communicatiemedewerkers van kleine, middelgrote en grote bedrijven.

Niveau: basis

Programma

Tijdens de online cursus komen onder meer de volgende onderwerpen voorbij:

  • Micro-influencer vs. macro-influencer
  • Doelstellingen die te behalen zijn met influencer marketing
  • Tools en bureaus om influencers te identificeren
  • Relatie opbouwen met influencers
  • De kosten van een influencer-campagne
  • De inzet van influencers meetbaar maken

Praktisch

On demand

  • De online cursus duurt 1 uur
  • Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
  • Te bekijken waar en wanneer jij wil
  • Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
  • Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank

Dit webinar is voor iedereen die aan de slag wil met influencer marketing. Denk aan PR-, marketing- en communicatiemedewerkers van kleine, middelgrote en grote bedrijven.

Niveau: basis

  • Je weet met welke doelstelling jij influencers kunt inzetten
  • Je kunt de juiste influencers voor je bedrijf identificeren en benaderen
  • Je weet wat de kosten zijn van een influencer
  • Je kunt effectieve influencer marketing-campagnes opzetten en uitvoeren
  • Je kunt meetbaar maken wat een influencer precies voor je bedrijf doet
  • Je hebt en basis voor een eigen influencer-marketing strategie

Tijdens de online cursus komen onder meer de volgende onderwerpen voorbij:

  • Micro-influencer vs. macro-influencer
  • Doelstellingen die te behalen zijn met influencer marketing
  • Tools en bureaus om influencers te identificeren
  • Relatie opbouwen met influencers
  • De kosten van een influencer-campagne
  • De inzet van influencers meetbaar maken

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)