Online cursus Intern draagvlak creëren voor social media

Tijdsduur

Online cursus Intern draagvlak creëren voor social media

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Frankwatching Academy biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Utrecht

Beschrijving

5 tactieken om jouw management of klant te overtuigen van de toegevoegde waarde van social media

Hoe fijn zou het zijn als jij gezien en vertrouwd wordt als dé socialmedia-expert en je zelfverzekerd elke discussie rondom het plaatsen van moetjes, inhakers en formele vacatures aangaat. Dat elk extra uur wat jij in social media steekt, een meetbare en relevante investering is…

Discussies over de effectiviteit van social media gaan nog veel te vaak over resultaten, als bereik, het aantal likes en volgers. Met deze zogenaamde vanity metrics creëer je nooit het gewenste draagvlak voor meer tijd en budget voor social media. 

Weet jij als geen ander hoe belangrijk die aandacht is, maar mis je de on…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Draagvlak creëren, Social Media, Beïnvloeden, Argumenteren en NLP.

5 tactieken om jouw management of klant te overtuigen van de toegevoegde waarde van social media

Hoe fijn zou het zijn als jij gezien en vertrouwd wordt als dé socialmedia-expert en je zelfverzekerd elke discussie rondom het plaatsen van moetjes, inhakers en formele vacatures aangaat. Dat elk extra uur wat jij in social media steekt, een meetbare en relevante investering is…

Discussies over de effectiviteit van social media gaan nog veel te vaak over resultaten, als bereik, het aantal likes en volgers. Met deze zogenaamde vanity metrics creëer je nooit het gewenste draagvlak voor meer tijd en budget voor social media. 

Weet jij als geen ander hoe belangrijk die aandacht is, maar mis je de onderbouwing, de woorden en de zelfverzekerdheid om dat gesprek aan te gaan? Dan is deze online cursus echt iets voor jou! 

Samen met Kim Swagemakers ga je 1 uur effectief aan de slag met scripts, do’s en don’ts om je management of klant te overtuigen voor meer tijd en budget.

Resultaat

Na het volgen van deze online cursus:

  • Krijg je meer zelfvertrouwen binnen de organisatie voor de inzet van social media
  • Heb je een goed onderbouwd verhaal voor meer budget en tijd voor social media
  • Overtuig je je management of klant in een handomdraai dat social media significant bijdraagt aan de organisatiedoelstellingen
  • Heb je minder discussie over moetjes en daarmee meer tijd voor goede content en resultaten

Voor wie

Deze online cursus is voor ondernemers, bureaus of freelancers die social mediakanalen onderhouden voor klanten. Maar ook voor communicatie- en socialmediamanagers die verantwoording afleggen voor de uren en inzet van hun team en zich onzeker voelen om meer tijd en budget te vragen voor het goed uitvoeren van hun verantwoordelijkheden.

Voor deze training gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau.

Programma

Tijdens deze online cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Vanitry metrics versus realistische metrics om management of klant op te voeden
  • Scripts om je management of klant te overtuigen voor meer tijd en budget
  • Gouden formule om uit te rekenen wat de arbeidskosten zijn van slechte content versus de resultaten van goede content
  • 3 methoden om social media een serieus onderdeel van de strategie te maken in plaats van het afvoerputje van moetjes en vacatures

Praktisch

On demand

  • De online cursus duurt 1 uur
  • Je ontvangt de presentatie van de trainer en de opname van de cursus in je mailbox
  • Te bekijken waar en wanneer jij wil
  • Dit heb je nodig: een pc, laptop of tablet met internetverbinding
  • De online cursus is persoonsgebonden en blijft 12 maanden lang beschikbaar
  • Geen reistijd: volg de cursus op kantoor of lekker thuis op de bank

Deze online cursus is voor ondernemers, bureaus of freelancers die social mediakanalen onderhouden voor klanten. Maar ook voor communicatie- en socialmediamanagers die verantwoording afleggen voor de uren en inzet van hun team en zich onzeker voelen om meer tijd en budget te vragen voor het goed uitvoeren van hun verantwoordelijkheden.

Voor deze training gaan we uit van Mbo+ / Hbo-denkniveau.

Na het volgen van deze online cursus:

  • Krijg je meer zelfvertrouwen binnen de organisatie voor de inzet van social media
  • Heb je een goed onderbouwd verhaal voor meer budget en tijd voor social media
  • Overtuig je je management of klant in een handomdraai dat social media significant bijdraagt aan de organisatiedoelstellingen
  • Heb je minder discussie over moetjes en daarmee meer tijd voor goede content en resultaten

Tijdens deze online cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Vanitry metrics versus realistische metrics om management of klant op te voeden
  • Scripts om je management of klant te overtuigen voor meer tijd en budget
  • Gouden formule om uit te rekenen wat de arbeidskosten zijn van slechte content versus de resultaten van goede content
  • 3 methoden om social media een serieus onderdeel van de strategie te maken in plaats van het afvoerputje van moetjes en vacatures

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)