Opleiding Google Ads (online)
Startdata en plaatsen
placeVirtual classroom 5 jun. 2024 tot 10 jul. 2024Toon rooster event 5 juni 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 12 juni 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 19 juni 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 3 juli 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 10 juli 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom |
placeVirtual classroom 7 okt. 2024 tot 11 nov. 2024Toon rooster event 7 oktober 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 14 oktober 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 21 oktober 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 4 november 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom event 11 november 2024, 09:30-12:30, Virtual classroom |
Beschrijving
Word in 2,5 dag gecertificeerd Google Ads-specialistGoogle Ads, het online-advertentieprogramma van Google waarmee bedrijven reclame kunnen maken, is een populaire manier van online adverteren. Van zoekcampagnes en bannercampagnes, tot videocampagnes, shopping-campagnes en app-campagnes.
Tijdens de opleiding Google Ads leer je in 2,5 dag alle ins & outs van online adverteren. In een kleine setting (maximaal 6 deelnemers) leer je Google Ads opzetten, inrichten en optimaliseren. Er is veel aandacht voor search, display, YouTube en remarketing.
Resultaat
- Je kent alle algemene én geavanceerde functies van Google Ads
- Je bent in staat om voor je organisatie de beste mix van Ads te kiezen
- Je kunt…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Google Ads, het online-advertentieprogramma van Google waarmee bedrijven reclame kunnen maken, is een populaire manier van online adverteren. Van zoekcampagnes en bannercampagnes, tot videocampagnes, shopping-campagnes en app-campagnes.
Tijdens de opleiding Google Ads leer je in 2,5 dag alle ins & outs van online adverteren. In een kleine setting (maximaal 6 deelnemers) leer je Google Ads opzetten, inrichten en optimaliseren. Er is veel aandacht voor search, display, YouTube en remarketing.
Resultaat
- Je kent alle algemene én geavanceerde functies van Google Ads
- Je bent in staat om voor je organisatie de beste mix van Ads te kiezen
- Je kunt effectieve search-, display-, YouTube- en remarketing-campagnes inrichten
- Je kunt slimme optimalisaties doorvoeren en weet je advertentiebudget maximaal te benutten
Voor wie
De opleiding is bedoeld voor iedereen die optimaal wil adverteren via Google Ads. Denk aan: (online) marketeers, account-managers, communicatie-adviseurs en communicatiemedewerkers. Ook voor marketing-managers die een marketingbureau willen kunnen aansturen is deze opleiding interessant.
Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.
Programma
Tijdens de opleiding Google Ads komen de volgende onderwerpen aan bod:
Sessie 1
- Campagnestructuur
- Campagnes inrichten
- Advertentiegroepen inrichten
- Zoekwoorden
- Advertenties
Sessie 2
- Advertentie-extensies
- Geavanceerde biedstrategieën
- Dynamische zoeknetwerkcampagnes
Dag 3
- Remarketing in het zoeknetwerk
- Display-campagnes
Dag 4
- Display-advertenties
- YouTube-campagnes
- Remarketing-campagnes
Dag 5
- Dashboards maken
Praktisch
- De opleiding Google Ads bestaat uit 5 dagdelen.
- Deelname is persoonsgebonden
- Om deel te kunnen nemen is een Google Ads-account, beheerderstoegang en een laptop noodzakelijk.
- Ontvang tot 20% groepskorting (5% per extra deelnemer)
- Betalen in termijnen is mogelijk
Erkenning accreditatie
- Beste opleider: in 2022 voor het 8e jaar op rij
- NRTO-keurmerk
- Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
- NIMA Education Partner
- UWV-partner
De opleiding is bedoeld voor iedereen die optimaal wil adverteren via Google Ads. Denk aan: (online) marketeers, account-managers, communicatie-adviseurs en communicatiemedewerkers. Ook voor marketing-managers die een marketingbureau willen kunnen aansturen is deze opleiding interessant.
Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.
- Je kent alle algemene én geavanceerde functies van Google Ads
- Je bent in staat om voor je organisatie de beste mix van Ads te kiezen
- Je kunt effectieve search-, display-, YouTube- en remarketing-campagnes inrichten
- Je kunt slimme optimalisaties doorvoeren en weet je advertentiebudget maximaal te benutten
Tijdens de opleiding Google Ads komen de volgende onderwerpen aan bod:
Sessie 1
- Campagnestructuur
- Campagnes inrichten
- Advertentiegroepen inrichten
- Zoekwoorden
- Advertenties
Sessie 2
- Advertentie-extensies
- Geavanceerde biedstrategieën
- Dynamische zoeknetwerkcampagnes
Dag 3
- Remarketing in het zoeknetwerk
- Display-campagnes
Dag 4
- Display-advertenties
- YouTube-campagnes
- Remarketing-campagnes
Dag 5
- Dashboards maken
Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.
Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.
Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.
Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.