Training Buyer journey

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Training Buyer journey

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 38 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
1 mrt. 2024
Toon rooster
event 1 maart 2024, 09:30-16:30, Utrecht
placeUtrecht
27 jun. 2024
Toon rooster
event 27 juni 2024, 09:30-16:30, Utrecht

Beschrijving

Effectieve tactieken voor het faciliteren van het online aankoopproces

De buyer journey wordt steeds complexer door het toenemende aantal touchpoints en de betrokkenheid van meerdere beslissers. Dat vindt ook 70% van de kopers (bron: Gartner). Wat kun je als marketeer doen om het online aankoopproces van jouw (potentiële) klanten beter te faciliteren? 

Tijdens de training Buyer journey krijg je handvatten om de complexe online klantreis in kaart te brengen en praktisch vorm te geven. Zo weet je precies welke informatiebehoefte jouw B2B- of B2C-klant gedurende het volledige aankoopproces heeft.

Resultaat

  • Je hebt concrete handvatten om de buyer journey in kaart te brengen en te verbeteren
  • Je …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Business-To-Consumer, Marketing management, Marketingstrategie, Marketing en Sales en B2B Marketing.

Effectieve tactieken voor het faciliteren van het online aankoopproces

De buyer journey wordt steeds complexer door het toenemende aantal touchpoints en de betrokkenheid van meerdere beslissers. Dat vindt ook 70% van de kopers (bron: Gartner). Wat kun je als marketeer doen om het online aankoopproces van jouw (potentiële) klanten beter te faciliteren? 

Tijdens de training Buyer journey krijg je handvatten om de complexe online klantreis in kaart te brengen en praktisch vorm te geven. Zo weet je precies welke informatiebehoefte jouw B2B- of B2C-klant gedurende het volledige aankoopproces heeft.

Resultaat

  • Je hebt concrete handvatten om de buyer journey in kaart te brengen en te verbeteren
  • Je hebt inzicht in het specifieke aankoopproces van jouw kopers
  • Je kunt op strategisch, operationeel en tactisch niveau inspelen op de verschillende buyer journey-fases
  • Je kent de laatste customer journey-trends en -ontwikkelingen (o.a. op basis van generatievoorkeuren)
  • Je weet welke ondersteunende marketing technology er beschikbaar is

Voor wie

Deze training is voor iedereen die binnen zijn of haar marketingfunctie verantwoordelijk is voor een online aankoopproces. Zowel voor B2B als B2C. 

Denk aan: marketingmanagers en marketingspecialisten.

Na het in kaart brengen van de buyer journey ook aan de slag met online personalisatie? Kijk bij de training Customer journey & personalisatie.

Programma

Tijdens de training Buyer journey komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Definitie en uitleg digital customer journey
  • De customer journey in de marketingstrategie
  • Inzicht in jouw kopers
  • Marketing Technology ter ondersteuning van een goede klantreis
  • Praktische opdrachten

Praktisch

  • Deze training bestaat uit 1 dag training op locatie
  • Voorafgaand aan de training vindt een intakegesprek plaats
  • Nodig tijdens training: een laptop of tablet
  • Studiemateriaal inbegrepen
  • Uitgebreide lunch, hapjes en drankjes inbegrepen
  • De groep bestaat uit maximaal 12 personen

Erkenning accreditatie

  • Beste opleider: in 2022 voor het 8e jaar op rij
  • NRTO-keurmerk
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
  • NIMA Education Partner
  • UWV-partner

Deze training is voor iedereen die binnen zijn of haar marketingfunctie verantwoordelijk is voor een online aankoopproces. Zowel voor B2B als B2C. 

Denk aan: marketingmanagers en marketingspecialisten.

Na het in kaart brengen van de buyer journey ook aan de slag met online personalisatie? Kijk bij de training Customer journey & personalisatie.

  • Je hebt concrete handvatten om de buyer journey in kaart te brengen en te verbeteren
  • Je hebt inzicht in het specifieke aankoopproces van jouw kopers
  • Je kunt op strategisch, operationeel en tactisch niveau inspelen op de verschillende buyer journey-fases
  • Je kent de laatste customer journey-trends en -ontwikkelingen (o.a. op basis van generatievoorkeuren)
  • Je weet welke ondersteunende marketing technology er beschikbaar is

Tijdens de training Buyer journey komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Definitie en uitleg digital customer journey
  • De customer journey in de marketingstrategie
  • Inzicht in jouw kopers
  • Marketing Technology ter ondersteuning van een goede klantreis
  • Praktische opdrachten

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)