Training Listbuilding & leadmagnets
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 30 mrt. 2021Toon rooster event 30 maart 2021, 09:30-16:30, Utrecht |
placeUtrecht 22 jun. 2021Toon rooster event 22 juni 2021, 09:30-16:30, Utrecht |
Beschrijving
Van vluchtige social media-volgers naar betrokken mail-abonnees
Volgers en fans op je social media-kanalen zijn geweldig, maar ook vluchtig en steeds moeilijker bereikbaar. Social media-platformen zijn ‘gehuurde’ grond die aan verandering onderhevig zijn.
Het is tijd voor de volgende stap: van vluchtige volgers naar waardevolle connecties op jouw e-maillijst. Je bent niet langer afhankelijk van de regels van social media-platformen en hun algoritmes, maar bouwt aan een waardevol bestand vol data van jouw (potentiële) klanten. Meer kennis is relevantere mails (bijvoorbeeld door segmentatie) is hogere conversie!
Tijdens deze training leer je hoe je ‘jouw’ fans op jouw e-maillijst krijgt met …

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Van vluchtige social media-volgers naar betrokken mail-abonnees
Volgers en fans op je social media-kanalen zijn geweldig, maar ook vluchtig en steeds moeilijker bereikbaar. Social media-platformen zijn ‘gehuurde’ grond die aan verandering onderhevig zijn.
Het is tijd voor de volgende stap: van vluchtige volgers naar waardevolle connecties op jouw e-maillijst. Je bent niet langer afhankelijk van de regels van social media-platformen en hun algoritmes, maar bouwt aan een waardevol bestand vol data van jouw (potentiële) klanten. Meer kennis is relevantere mails (bijvoorbeeld door segmentatie) is hogere conversie!
Tijdens deze training leer je hoe je ‘jouw’ fans op jouw e-maillijst krijgt met perfecte lead magnets.
Resultaat
- Je weet welke tools jij nodig hebt voor e-mail listbuilding en leert deze gebruiken tijdens de training.
- Je kent de (elkaar versterkende) kracht van een connect-strategie via e-mail en een interactie-strategie via social media.
- Je kunt de social opt-in strategie toepassen: de brug van fans en volgers naar e-mailadressen.
- Je leert wat lead magnets, freemiums en opt-in monsters zijn en hoe je ze kunt inzetten.
- Je bepaalt de premium content vanuit...
Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.
Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.
Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.
Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 en 2020 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.