ServiceNow Customer Service Management (CSM) Fundamentals

Tijdsduur

ServiceNow Customer Service Management (CSM) Fundamentals

DXC Technology
Logo van DXC Technology
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 DXC Technology heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Master the setup, configuration and usage of the ServiceNow CSM application

Description 

In this 2 day interactive course attendees master the setup, configuration, and usage of the ServiceNow Customer Service Management application. This course is designed for Administrator’s responsible for configuring and managing the Customer Service Management application. A combination of lecture, group discussions, and lab work will be used during the training.

You will…

    • Place the Customer Service Management application and its related applications in the ServiceNow platform and understand its use cases and architecture
    • Configure Accounts, Contracts, Entitlements, Assets, Account Relationsh…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantenservice / Customer Service, ServiceNow, Klantgerichtheid, Klantgericht schrijven en Klantvriendelijkheid.

Master the setup, configuration and usage of the ServiceNow CSM application

Description 

In this 2 day interactive course attendees master the setup, configuration, and usage of the ServiceNow Customer Service Management application. This course is designed for Administrator’s responsible for configuring and managing the Customer Service Management application. A combination of lecture, group discussions, and lab work will be used during the training.

You will…

    • Place the Customer Service Management application and its related applications in the ServiceNow platform and understand its use cases and architecture
    • Configure Accounts, Contracts, Entitlements, Assets, Account Relationships, and Communication Channels
    • Configure the Case form, service level agreements (SLAs), and routing and assignment rules
    • Work with other key process applications: Knowledge Base, Service Portal, Service Catalog, and Field Services (Work Order) Management
    • Explore Mobile Features related to Customer Service Management

Who should attend

This course is designed for functional administrators who plan to configure and administer the Customer Service Management application.

Prerequisites

  • • ServiceNow System Administration

Training details

      • Two consecutive days (9.00 AM till 17.00 PM)
      • Location: Rijswijk, The Netherlands
      • Cost: € 1200,00 (ex. VAT)
      • Including: lunch / training materials (English)
      • Bring your own laptop
      • Excluding: exam (no exam available for this course)
      • Cancellation and rescheduling policies apply

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)