ServiceNow ITSM Implementation

Tijdsduur
Logo van DXC Technology
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 DXC Technology heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

IT Service Management Implementation

“Develop the technical skills needed to implement ITSM applications”

Description

During this three-day interactive training course, students will work from a backlog of stories (requirements) to configure IT Service Management applications in ServiceNow. These stories represent the most common implementation requirements for each application, providing students with practical experience that may be leveraged immediately for ServiceNow implementations.

You will…

Upon completion of this course, students will be able to:

  • Understand baseline application functionality, security, and architecture of each ITSM application
  • Design solutions to meet requir…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ServiceNow, Projectmanagement, Cloud Computing, Supply Chain Management (SCM) en Microsoft CRM/ Dynamics.

IT Service Management Implementation

“Develop the technical skills needed to implement ITSM applications”

Description

During this three-day interactive training course, students will work from a backlog of stories (requirements) to configure IT Service Management applications in ServiceNow. These stories represent the most common implementation requirements for each application, providing students with practical experience that may be leveraged immediately for ServiceNow implementations.

You will…

Upon completion of this course, students will be able to:

  • Understand baseline application functionality, security, and architecture of each ITSM application
  • Design solutions to meet requirements that maximize system quality attributes, such as upgradability, maintainability, and scalability
  • Implement configurations common to 80% of customer ITSM deployments

Who should attend

The ServiceNow ITSM Implementation course is for customers, Partners, and employees in technical roles such as Technical Consultant, Architect, and System Administrator, who implement ITSM applications such as Incident Management, Problem Management, Change Management, Knowledge Management, Configuration Management, and Request Fulfillment / Service Catalog.

Conditions

Either

  • Completed Platform Implementation OR
  • Completed Platform Implementation Certification (high-stakes)

AND

  • Completed ITSM Fundamentals training

 

Training details

  • Three consecutive working days (9.00 am till 5.00 pm)
  • Location: Rijswijk
  • Cost: €1.650,00 (ex. VAT)
  • Includes: lunch and training material (English)
  • Includes: voucher for ITSM CIS (Certified Implementation Specialist) exam, to be completed via Kryterion (webassessor)
  • Bring your own laptop

Register

Are you interested in the ServiceNow ITSM Implementation ? Please fill in the registration form or send an e-mail to training@Fruitionpartners.nl.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: ServiceNow.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)