HBO Consumentengedrag (privé-les)
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Combineren of stapelen? Bij Go2Lean stel je je eigen opleiding samen. Wij staan voor het leren werken, maar zonder te verspillen. Je kiest alleen de cursus(sen) die voor jou een maximale toegevoegde waarde leveren.
In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelij…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Combineren of stapelen? Bij Go2Lean stel je je eigen opleiding samen. Wij staan voor het leren werken, maar zonder te verspillen. Je kiest alleen de cursus(sen) die voor jou een maximale toegevoegde waarde leveren.
In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met inspelen op consumentengedrag. De module is niet alleen geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers, maar ook voor managers die direct en indirect te maken hebben met consumentengedrag. Het geleerde breng je direct in de praktijk, door middel van het opstellen van een verbeterplan. eel marketing- & communicatiemedewerkers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol gevolgd.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere marketing- en communicatiemedewerker en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het optimaliseren en kunnen sturen op consumentengedrag.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.