Customer Journey Mapping en implementatie training | Virtueel mogelijk!
"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De workshop is toegankelijk, je kan jezelf uitdagen door zelf met zo veel mogelijk informatie te komen van je doelgroep. " - 05-03-2019 12:34
"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De wo… alles lezen - 05-03-2019 12:34
"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft ervoor gezorgd dat ik de casus die ik had meegenomen van een andere kant kon bekijken." - 04-03-2019 12:51
"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft erv… alles lezen - 04-03-2019 12:51