Customer Journey Mapping en implementatie training | Virtueel mogelijk!

De producten van de aanbieder GriDD customer experience zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

9
Gemiddeld cijfer voor Customer Journey Mapping en implementatie training | Virtueel mogelijk!
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Customer Experience & Journey Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Omschrijving: Hoe maak je de juiste keuzes om de customer experience in jouw organisatie te verbeteren? En hoe voeg je waarde…

check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…

check_box_outline_blank

Customer Journey Mapping (training)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar he…

check_box_outline_blank

Customer Experience Strategie & Organisatie (masterclass)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Customer experience management draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot m…

check_box_outline_blank

Customer Experience Masterclass 2024

Logo van Nienke Bloem Services B.V.
|META_INFO|

The Customer Experience Masterclass will help you broaden and deepen your knowledge of CX. And not only that: a Masterclass also offers the…

check_box_outline_blank

Certified Information Privacy Manager | CIPM

Logo van DutchTrain
|META_INFO|

Certified Information Privacy Manager (CIPM) In deze cursus doet u basiskennis op van privacy- en gegevensbeschermingswetten en van hun toe…

check_box_outline_blank

Customer Journey Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
|META_INFO|

Omschrijving: Omschrijving: De Customer journey is een belangrijk instrument op de klantbeleving te verbeteren. Hoe breng je de klantreis g…

check_box_outline_blank

Cambridge English

Logo van British Language Training Centre
|META_INFO|

We offer three Cambridge English courses at BLTC- First, Advanced, and Proficiency. Each course develops and extends your English language …

check_box_outline_blank

Algemene Wet Bestuursrecht - Dag

Logo van Bestuursacademie Nederland
|META_INFO|

Deze training is bedoeld voor medewerkers die dagelijks te maken hebben met de Awb. Bijvoorbeeld als je werkt bij een zelfstandig bestuurso…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht …

starstarstarstarstar
Romana Berkhof
10
Customer Journey Mapping en implementatie training | Virtueel mogelijk!

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De workshop is toegankelijk, je kan jezelf uitdagen door zelf met zo veel mogelijk informatie te komen van je doelgroep. " - 05-03-2019 12:34

"Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De wo… alles lezen - 05-03-2019 12:34

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Customer Journey Mapping en implementatie training | Virtueel mogelijk!

"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft ervoor gezorgd dat ik de casus die ik had meegenomen van een andere kant kon bekijken." - 04-03-2019 12:51

"Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft erv… alles lezen - 04-03-2019 12:51