Training Slimme Online en Hybride Overleggen en Bijeenkomsten (in-company)
"Fijn om nu echt meer inzicht te hebben in wat echt extra aandacht nodig heeft bij online faciliteren! De training is goed in elkaar gezet, mooie afwisseling tussen luisteren, uitproberen. en in compacte groep was er veel persoonlijke aandacht. Aanrader." - 31-07-2020 17:09
"Fijn om nu echt meer inzicht te hebben in wat echt extra aandacht nodig heeft bij online faciliteren! De training is goed in elkaar gezet, m… alles lezen - 31-07-2020 17:09
Beschrijving
Hartelijk Gefaciliteerd is gespecialiseerd in het ontwerpen en begeleiden van interactieve bijeenkomsten. Wij geven training in hoe je met de kennis van het ontwerpen van interactieve bijeenkomsten, de inzet van interactieve werkvormen en kennis van groepsdynamica komt tot gedragen resultaten en gedeeld eigenaarschap. Wij geven open trainingen en in-company.
In 3 sessies van 2 uur leer je hoe je online bijeenkomsten faciliteert met energie en resultaat.
UNIEK – De groep is maximaal 5 mensen bij de OPEN training.
De belangrijkste uitdagingen in online bijeenkomsten zijn focus, verbinding en diepgang. Behoud van focus, zodat iedereen op een prettige manier de aandacht erbij kan houden. Verbinding zodat iedereen zich betrokken voelt en zich eigenaar voelt van het proces en resultaat. En diepgang zodat het goede gesprek ook online tot stand komt.
Hoe krijg je focus, verbinding en diepgang in online bijeenkomsten?
Met de inzet van de juiste tools, faciliteertechnieken, online werkvormen en de juiste programma opbouw maak je van jouw on…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Hartelijk Gefaciliteerd is gespecialiseerd in het ontwerpen en begeleiden van interactieve bijeenkomsten. Wij geven training in hoe je met de kennis van het ontwerpen van interactieve bijeenkomsten, de inzet van interactieve werkvormen en kennis van groepsdynamica komt tot gedragen resultaten en gedeeld eigenaarschap. Wij geven open trainingen en in-company.
In 3 sessies van 2 uur leer je hoe je online bijeenkomsten faciliteert met energie en resultaat.
UNIEK – De groep is maximaal 5 mensen bij de OPEN training.
De belangrijkste uitdagingen in online bijeenkomsten zijn focus, verbinding en diepgang. Behoud van focus, zodat iedereen op een prettige manier de aandacht erbij kan houden. Verbinding zodat iedereen zich betrokken voelt en zich eigenaar voelt van het proces en resultaat. En diepgang zodat het goede gesprek ook online tot stand komt.
Hoe krijg je focus, verbinding en diepgang in online bijeenkomsten?
Met de inzet van de juiste tools, faciliteertechnieken, online werkvormen en de juiste programma opbouw maak je van jouw online bijeenkomst een succes.
Of je nu werkt met bijvoorbeeld MS Teams of Zoom, er is online vaak meer mogelijk dan je denkt.
Programma
Het programma bestaat uit 3 live online sessies van 2 uur met maximaal 8 deelnemers. Je werkt in het programma aan het ontwerp van jouw eigen workshop.
- De impact van online en groepsdynamica, 2 uur
- Ontwerp, werkvormen en tools, 2 uur
- Ruimte voor vraag en antwoord en oefenen, 2 uur
Inhoud
In de training komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Wat is de impact van online?
- Hoe zorg je voor focus, verbinding en diepgang?
- Hoe zorg je ervoor dat deelnemers zich betrokken voelen?
- Hoe krijg je meer en betere interactie?
- Welke werkvormen lenen zich goed voor online bijeenkomsten?
- Welke energizers kun je online inzetten?
- Waar moet je rekening mee houden in de opbouw van je sessie?
- Wat is de maximale duur en maximale groepsgrootte?
- Welke tools zijn handig om te gebruiken?
- Hoe signaleer je groepsdynamiek in een online sessie?
Je ontvangt het e-boek online werkvormen, de checklicht online bijeenkomsten en een template voor een draaiboek online workshop.
Resultaat
Dankzij de training Online Bijeenkomsten Faciliteren raak je vertrouwd met het faciliteren van online interactie. Je krijgt praktische tips over hoe je online opstart, brainstormt, perspectieven deelt, besluiten neemt, etc. Zodat jij er helemaal klaar voor bent om online bijeenkomsten te faciliteren, met energie en resultaat.
Wat onze aanpak uniek maakt is….
- Wij geven deze training aan groepen van MAXIMAAL 5 mensen bij de OPEN training: een kleine groep dus zeer interactief! Het gaat ons om de kwaliteit en interactie, niet om de kwantiteit. Doordat we met kleine groepen werken geeft dit een hele ontspannen sfeer en meer onderling contact. En toch voldoende diversiteit om van elkaar te leren.
- In-company is de groep 6-8 deelnemers, om ook voldoende ruimte voor ieders vragen, case en inbreng te hebben.
- Wij bieden een compleet overzicht van alle aspecten die ertoe doen tijdens het online faciliteren van bijeenkomsten. Op een zeer praktische manier bieden wij onderbouwing vanuit de cognitieve en sociale psychologie.
- Het hebben van de mogelijkheid om vragen te stellen en te oefenen is een essentieel onderdeel van de training waardoor je meteen toepast wat je hebt geleerd.
- Wij zijn als bureau ruim 12,5 jaar experts in het vormgeven van interactie en hebben zeer veel ervaring met het ontwerpen van interactie en het geven van trainingen hierin, offline en online.
- De trainer bepaalt het succes: deze training wordt gegeven door Annet Noordik of Yvonne Lemmens, senior (online) facilitators en eigenaar/partner bij Hartelijk Gefaciliteerd.
Verbeter de interactie, co-creatie, goede samenwerking en echt eigenaarschap in overleggen, bijeenkomsten en projecten. Ook online!
"Fijn om nu echt meer inzicht te hebben in wat echt extra aandacht nodig heeft bij online faciliteren! De training is goed in elkaar gezet, mooie afwisseling tussen luisteren, uitproberen. en in compacte groep was er veel persoonlijke aandacht. Aanrader." - 31-07-2020 17:09
"Fijn om nu echt meer inzicht te hebben in wat echt extra aandacht nodig heeft bij online faciliteren! De training is goed in elkaar gezet, m… alles lezen - 31-07-2020 17:09
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.