Coachend leidinggeven

Type product
Tijdsduur

Coachend leidinggeven

het Klantenbedrijf
Logo van het Klantenbedrijf

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Coachend leidinggeven werkt uitstekend bij onze verbetertrajecten.
We gaan aan de slag met de ondersteunende taak en motiverende rol van de leidinggevenden. Hieronder valt het begeleiden, coachen en ondersteunen van hun medewerkers. En het fungeren als aanspreekpunt bij vragen en problemen. Hierbij maken we gebruik van een trainingsacteur, waardoor praktijksituaties zo reëel mogelijk nagebootst worden, zodat de managers kunnen oefenen met succesvol gedrag.

De Training:

Bij aankoopbeslissingen is de stem van de vrouw doorgaans doorslaggevend! Het in no-time opbouwen van een persoonlijke relatie staat centraal: ‘eerst de klik’! Hierdoor zijn de verkopers beter in staat om de vrouwelijke klant…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Coachend Leidinggeven, Leiderschap, Leidinggeven, Co-actief coachen en Feedback geven.

Coachend leidinggeven werkt uitstekend bij onze verbetertrajecten.
We gaan aan de slag met de ondersteunende taak en motiverende rol van de leidinggevenden. Hieronder valt het begeleiden, coachen en ondersteunen van hun medewerkers. En het fungeren als aanspreekpunt bij vragen en problemen. Hierbij maken we gebruik van een trainingsacteur, waardoor praktijksituaties zo reëel mogelijk nagebootst worden, zodat de managers kunnen oefenen met succesvol gedrag.

De Training:

Bij aankoopbeslissingen is de stem van de vrouw doorgaans doorslaggevend! Het in no-time opbouwen van een persoonlijke relatie staat centraal: ‘eerst de klik’! Hierdoor zijn de verkopers beter in staat om de vrouwelijke klant effectiever te benaderen, waardoor er meer en makkelijker verkocht wordt.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!

Het draait om resultaat in:

  • het verbeteren van vaardigheden
  • zelfvertrouwen vergroten
  • alert en scherp houden
  • inspelen op & omgaan met verandering
  • managen van verwachtingen
  • afspreken regels en procedures
  • formuleren doelstellingen
  • maken (actie)plannen
  • aanzetten creativiteit

Onze trainingen:

  • zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
  • geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
  • spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
  • zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
  • bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
  • laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.