'Management Excellence' Insights Discovery

Type product
Tijdsduur

'Management Excellence' Insights Discovery

het Klantenbedrijf
Logo van het Klantenbedrijf

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Vind de managementstijl die bij je past! Tijdens deze training leren de managers zichzelf herkennen en krijgen ze inzicht hoe te managen zonder het gevoel te hebben zich in allerlei bochten te moeten wringen. Met extra aandacht voor mogelijke blinde vlekken en suggesties voor ontwikkeling. Managers ontwikkelen hierdoor razendsnel hun persoonlijke en authentieke stijl.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Traine…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Insights Discovery, Zelfkennis & zelfinzicht, Zelfbewustzijn, Zelfontwikkeling en Servisch.

Vind de managementstijl die bij je past! Tijdens deze training leren de managers zichzelf herkennen en krijgen ze inzicht hoe te managen zonder het gevoel te hebben zich in allerlei bochten te moeten wringen. Met extra aandacht voor mogelijke blinde vlekken en suggesties voor ontwikkeling. Managers ontwikkelen hierdoor razendsnel hun persoonlijke en authentieke stijl.

Over ons:

Het Klantenbedrijf: een naam zonder frantsen! We leren medewerkers de klant écht te zien en hiernaar te handelen. Niet alleen tijdens het directe verkoopproces, maar als grondslag voor de gehele dienstverlening. We gaan terug naar de basis en maken klanten krijgen en klanten houden weer kinderlijk eenvoudig!

Trainen is ons vak en dat snappen we, daarin maken wij het verschil!

Het draait om resultaat in:

  • het verbeteren van vaardigheden
  • zelfvertrouwen vergroten
  • alert en scherp houden
  • inspelen op & omgaan met verandering
  • managen van verwachtingen
  • afspreken regels en procedures
  • formuleren doelstellingen
  • maken (actie)plannen
  • aanzetten creativiteit

Onze trainingen:

  • zijn bijzonder praktijkgericht en to-the-point
  • geven deelnemers energie, enthousiasme en nieuwe inzichten
  • spelen in op de actuele situatie binnen jullie organisatie
  • zijn een platform waar deelnemers zowel kennis en ervaringen halen als brengen
  • bieden verdieping op bestaande vaardigheden en kennis
  • laten medewerkers ervaren dat ‘het werkt!’
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.