Human2human: de nieuwe klantrelatie (audioboek)

Type product
Niveau

Human2human: de nieuwe klantrelatie (audioboek)

HOBP
Logo van HOBP
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 HOBP heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 95 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Volg nu Human2human: de nieuwe klantrelatie (audioboek) en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Medezeggenschap, Human Resource Management (HRM), CAO-recht, Arbeidsrecht en Strategisch HRM.

Volg nu Human2human: de nieuwe klantrelatie (audioboek) en heb een jaar lang gratis toegang tot HP/de Tijd en nog 700+ andere cursussen en media op HOBP zakelijk leren.

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

Over de auteur

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden.

Competenties:

B2B; B2C; zakendoen; verkopen; leveranciers; onderscheiden; aandacht; mens tot mens; ambassadeurs; klanten; Daniëlle de Jonge.

Recensies

Daniëlle de Jonge is verkooptrainer en -coach, ondernemer en veelgevraagd spreker op het gebied van acquisitie, sales en klantgerichtheid. Zij schreef eerder het boek Verleid de klant. Artikelen van haar hand zijn te vinden via haar blog, diverse zakelijke websites en offline (vak)media. 

'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker 

'Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.'- Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

HOBP® | 🗂 700+ online cursussen, audioboeken, media, assessments | 🇳🇱 Taal: Nederlands | 🗓 Abonnement: 12 maanden | 🎯Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching | 📲 24/7, PC, mobiel, tablet

Onbeperkt leren doe je beter met HOBP®

De zakelijke leeromgeving van HOBP heeft naast een unieke selectie van ruim 700 online trainingen ook een groot aanbod audioboeken, assessments en leerlijnen. Verder heb je direct toegang tot o.a. de Volkskrant, het Parool, het AD en HP/ deTijd. HOBP is daarmee Nederlands grootste aanbieder van online zakelijke leermiddelen. 

Door de unieke samenwerking tussen Springest en HOBP® heb je voor slechts €295,- per jaar direct, 12 maanden toegang tot het hele leeraanbod op HOBP®

Informatie over het HOBP® onbeperkt leren abonnement op Springest

  • Abonnement 1 jaar onbeperkt online leren incl. certificaat bij afronden van cursussen
  • Leermiddelen (700+): Online cursussen, audioboeken, (persoonlijkheids)testen, e-books en meer.
  • Online media zoals HP/de Tijd, het Parool, het AD, de Volkskrant en dagblad Trouw.
  • 15 Nederlandse topopleiders en mediapartners op 1 portal samen met hoogwaardige content.
  • Vakgebieden: Taal, Marketing, Persoonlijke ontwikkeling, Communincatie, IT & projectmanagement, Internet, Business, Juridisch, HR en coaching etc. 
  • Zakelijke toepassingen zoals uitgebreide gebruikers dashboards

Start direct met leren en geef je carrière een boost!

HOBP® is lid van de NRTO en CRKBO

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)